برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
VAHIDMOMENI

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمير تلويزيون سامسونگ

سامسونگ سرویس مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله ( LCD , LED , CRT ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سامسونگ سرویس تعمیر تلویریون در شهرستان های تهران ( شهریار , پردیس ، بومهن ، دماوند ،اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام تعمیرکار متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.



تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار مشکل شده است و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. سامسونگ سرویس به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و تکنسین این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ به منزل اعزام گردند. در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و تست کامل دستگاه را انجام می نمایند.

تکنسین های اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند.

عیب های که در منزل قابل تعمیر هستند

تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد:
معمولا این خرابی مربوط به قسمت بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود.

تلویزیون دیر روشن می شود:
معمولا این خرابی از برد پاور تلویزیون می باشد و برد پاور قابل تعمیر می باشد و تعمیر برد پاور در منزل انجام می شود.

تلویزیون خود به خود خاموش شده است:
این مشکل مربوط به مین برد تلویزیون می باشد و تعمیر مین برد با دستگاه انجام می شود تعمیر تلویزیون شامل شش ماه ضمانت می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

VAHIDMOMENI، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

VAHIDMOMENI
  • تهران، تهران ستارخان خیابان کاشانی پور مجتمع توحید واحد 85a
  • 021 4425 8776
VAHIDMOMENI
آگهی: تعمیر تلویزیون سامسونگ
VAHIDMOMENI