برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیزات اندازه گیری و ازمایشگاهی سی

اندازه گیری آزمایشگاهی هانا pH/TDS/EC/TEMP مدل HANNA HI98129

اندازه گيري آزمايشگاهي هانا pH/TDS/EC/TEMP مدل HANNA HI98129

دستگاه اندازه گیری آزمایشگاهی هانا مدل HANNA HI98129 اندازه گیری pH را برای کاربر آسان و سریع میکند. از ویژگی های این دستگاه سبک بودن و ضد آب بودن در شرایط مرطوب را میتوان مثال زد. اندازه گیری pH/TDS/EC/TEMP با دقت بالا و علاوه بر اینها اندازه گیری حرارت در واحد دستی (واحدی که توسط کاربر قابل تنظیم میباشد)در میان اندازه گیری های پشت سر هم و معمولی دستگاه برخلاف مدل های قبل دیگر سویچ نمیکند. قرائت خودکار pH/TDS/EC و جلوگیری از اثرات تغییرات دما در انجام محاسبات. فاکتور تبدیل TDS/EC به انتخاب کاربر و همچنین برای ضریب جبران دما از جمله ویژگی های این دستگاه میباشد.

الکترود pH دارای درپوش محافظ منحصری میباشد که به افزایش طول عمر الکترود کمک میکند. الکترود pH دارای کارتریج شارژ بوده . که این ویژگی بدین معناست که زمانی که تاریخ انقضای سنسور تمام شود نیازی به دور انداختن آن نیست و قابلیت شارژ یون مجدد وجود دارد.

دارای کانکتور snap-in که به معنای عدم وجود پین در دستگاه میباشد که به باعث جلوگیری از شکستگی بکار رفته میشود. الکترود شناسایی گرافیت دقت زیادی را برای دستگاه فراهم میکند زیرا با رسوبات موجود در محلول مورد اندازه گیری نمیتواند متصل شود و واکنش شیمیایی رخ دهد.

ویژگی های عمومی دستگاه سریع – کار امد- قابل حمل پرتابل – تستر EC/TDS/pH و دما که توسط خود کاربر محاسبه میشود.

این دستگاه اندازه گیری آزمایشگاهی ساخت کمپانی HANNA امریکا می باشد که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق سیکاپ این محصول را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

مشخصات فنی دستگاه اندازه گیری آزمایشگاهی هانا مدل HANNA HI98129:

رنج pH : از ۰٫۰۰ تا ۱۴٫۰۰
وضوح : ۰٫۰۱ pH
دقت : ±۰٫۰۵ pH
هدایت سنجی EC
رنج : ۰ تا ۳۹۹۹ µS/cm
وضوح : ۱ µS/cm
دقت : ±۲% F.S.
TDS
رنج: ۰ تا ۲۰۰۰ ppm (mg/L)
وضوح : ۱ ppm (mg/L)
دقت : ±۲% F.S.
دما TEMP
رنج : ۰٫۰ تا ۶۰٫۰°C / فارنهایت :۳۲٫۰ تا ۱۴۰٫۰°F
وضوح : ۰٫۱°C و ۰٫۱°F
دقت : ±۰٫۵°C و فارنهایت : ±۱°F

این شرکت نمایندگی فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی با تسهیلات گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه دهنده می باشد که شامل کمپانی های:
FLUKE , TESTO , KIMO , HIOKI , KYORITSU , MEGGER , DRUKE , AZ , MASTECH , BENETECH , STANDARD , OLYMPUS , LUTRON , VICTOR , FINETECH , HANNA , IRTEK
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید ، ویا با آدرس ایمیل ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هم میهنان گرامی می باشند .
شماره تماس دفتر ( مازندران ) : 01134668143
شماره تماس موبایل : 09371965314
ایمیل شرکت: info.seekap@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیزات اندازه گیری و ازمایشگاهی سی، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

تجهیزات اندازه گیری و ازمایشگاهی سی
تجهیزات اندازه گیری و ازمایشگاهی سی
آگهی: اندازه گیری آزمایشگاهی هانا pH/TDS/EC/TEMP مدل HANNA HI98129
تجهیزات اندازه گیری و ازمایشگاهی سی