برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گرادیان مگنت

پولی مگنت GMPU 60/750

پولي مگنت GMPU 60/750

پولی مگنت سپراتور
Pulley Magnet Separator

* نحوه عملکرد :
پولی مگنت جهت جداسازی قطعات آهنی موجود درون مواد حمل شونده توسط نوار نقاله در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، پولی مگنت به صورت پیوسته و مداوم می تواند قطعات و ذرات آهنی را جداسازی نموده و بصورت اتوماتیک از خط تولید خارج نماید.
این جداکننده مغناطیسی یکی از بهترین نوع جداکننده مغناطیسی موجود در دنیا بوده و در دو تیپ الکتریکی و دائم قابل طراحی و تولید میباشد. پولی مگنت تشکیل شده از یک غلطک با 360 درجه مگنت قوی که به عنوان غلطک محرک نوار نقاله مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این مطلب که مواد حمل شونده توسط نوار نقاله کمترین فاصله را با پولی مگنت داشته و قطعات و ذرات آهنی به خوبی جذب شده و به قسمت زیرین دستگاه منتقل و جدا می شوند.
* مزایا :
پوسته و متعلقات Stainless Steel / میدان مغناطیسی بسیار بالا و یکنواخت / قابل طراحی جهت انواع تسمه نقاله / نصب بسیار راحت و آسان / طراحی و ساختار استاندارد / میدان مغناطیسی بی نیاز به برق / ثابت بودن شدت میدان مغناطیسی در مدت زمان کارکرد.
* کاربرد :
صنایع معدنی از جمله مس ، آلومینیوم ، سرب و روی ، زغال سنگ ، صنایع سیمان ، فولاد و ریخته گری ، صنایع بازیافت و کمپوست ، صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی و داروسازی ، شن و ماسه و آجر.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گرادیان مگنت، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

گرادیان مگنت
  • تهران، میدان هفت تیر-کوچه آذری-پلاک 17-واحد 6-طبقه سوم
  • 021 8832 5802
گرادیان مگنت
آگهی: پولی مگنت GMPU 60/750
گرادیان مگنت