برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پارسایی

فروش پکتین مربا

فروش پكتين مربا

پکتین یک ماده طبیعی است (پلیساکارید) که در انواع توت ها، سیب و میوه های دیگر یافت می شود و یک نوع فیبر محلول در آب است

پکتین یک گروه ناهمگن پلی ساکارید ساختاری اسیدی است که در میوه ها و سبزیجات یافت می شود که ژل های پایدار اسیدی را تشکیل می دهند.

پکتین نوعی فیبر محلول است که به طور طبیعی موجود در سیب و دیگ میوه ها است. در فرم تکمیلی موجود در رژیم غذایی، برای تعدادی از شرایط سلامت مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، برخی از افراد از پکتین سیب استفاده می کنند تا سلامت گوارشی خود را بهبود بخشند و مشکلات گوارشی مشترک را کاهش دهند. پکتین در بسیاری از میوه های دیگر، از جمله میوه های مرکبات و مکمل هایی مانند پکتین اصلاح شده مرکبات یافت می شود

از لحاظ شیمیایی، پکتین متشکل از متیل استرهای اسید پلی گالوکورونیک و نمکهای آنها (سدیم، پتاسیم، کلسیم و آمونیاک) با وزن مولکولی تا ۱۵۰،۰۰۰ دالتون است. پکتین به وسیله استخراج آب از مواد گیاهی خوراکی مناسب، عمدتا از پوست مرکبات و پیاز سیب، و سپس یک بار انتخابی با استفاده از الکل یا نمک ها به دست می آید. مواد اولیه استفاده شده حاوی مقدار زیادی پکتین با کیفیت برتر هستند و در مقادیر کافی در دسترس هستند تا فرایند تولید موثرتر باشد.

مواد پکتین یا پکتین نامهای جمعی برای گروهی از پلی ساکارید های نزدیک در دیواره سلولی است که در آنها به فرآیندهای فیزیولوژیکی پیچیده مانند رشد سلولی و تمایز سلولی کمک می کند و بنابراین یکپارچگی و استحکام بافت گیاه را تعیین می کند که در دیواره سلولی گیاهان، به ویژه برگ ها، ریشه ها و میوه ها یافت می شود.زیرا می تواند از ۱۷ نوع مختلف مونو سساکریدها حاوی بیش از ۲۰ پیوند های مختلف تشکیل دهد. و احتمالا پیچیده ترین ماکرومولکول در طبیعت است.

محتوای پکتین به طور گسترده ای در میان گیاهان و حتی در همان گیاه در طول زمان متغیر است. به طور کلی، پکتین توسط آنزیم ها به عنوان رسیدن به میوه تجزیه می شود و نرم تر می شود.

فروش پکتین در بسته بندی های 25 کیلویی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پارسایی، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

پارسایی
پارسایی
آگهی: فروش پکتین مربا
پارسایی