برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایرانا تجارت

فوم عایق صدا

فوم عايق صدا

عایق صدا هرمی یکی از انواع ابر و عایق آکوستیک می باشد. آلودگی صوتی در کنار آلودگی هوا از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی ماشینی هستند. صداهای بلند و گذرا یا صداهای کم اما مداوم می‌توانند تأثیرات مخربی روی سلامت جسم و روح انسان داشته باشند. اغلب اوقات منبع صدا را نمی‌توان حذف کرد، اما می‌توان توسط عایق صوتی صداها را کم کرد.
. فوم جاذب صدا با سلول‌های هوایی که دارد، امواج صوتی را ضعیف میکند و از ورود صداهای مزاحم به محیط جلوگیری می‌کند و و در محدوده‌ای قرار می‌دهد که برای گوش انسان آزاردهنده نباشد و موجب آرامش روانی، هنگام کار و استراحت می‌شود. این فوم را می‌توان به‌عنوان عایق صدای کف، عایق فوم صوتی دیوار و عایق سقف در محیط‌های اداری، مسکونی و بیمارستانی استفاده کرد.
اما کاربرد فوم عایق صدا تنها برای جلوگیری از ورود صدا نیست و گاهی مانعی برای خروج صدا می‌شود. در استودیوهای ضبط صدا ، موسیقی و تصویر، اتاق کنفرانس و آمفی‌تئاتر، سالن‌های نمایش و کنسرت، اتاق سرور و غیره برای بهبود کیفیت صدا یا جلوگیری از خروج صدا از فوم آکوستیک استفاده می‌شود.
عایق صدا همچنین قابلیت استفاده در میان دیوار ساختمان جهت مهندسی صدا و آکوستیک نمودن و عایق نمودن صدا در منازل مسکونی را دارد. علاوه بر این‌ها از فوم صداگیر استفاده‌ی صنعتی نیز می‌شود و برای جلوگیری از خروج صدای زیاد کمپرسورها، ژنراتورها، ماشین‌آلات سنگین و همچنین داخل موتور و اتاق خودرو، اتاقک و چاله آسانسور، موتورخانه، کانال گالوانیزه ، دستگاه ماینیگ بیت کوین و سایر رمز ارزها و غیره کاربرد دارد.
همه‌ی این‌ها به ویژگی عایق صوت بودن این نوع فوم اشاره داشتند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایرانا تجارت، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

ایرانا تجارت
ایرانا تجارت
آگهی: فوم عایق صدا
ایرانا تجارت