برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینیان

تعمیر توالت فرنگی ونک

تعمير توالت فرنگي ونك

نصب و تعمیر توالت فرنگی ونک
لوله کشی و نصب توالت فرنگی
عیب یابی و تعمیر توالت فرنگی
نصب و لوله کشی وال هنگ و فلاش تانک توکار و روکار
رفع گرفتگی توالت فرنگی و وال هنگ
عیب یابی و رفع خرابی وال هنگ و فلاش تانک , نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی و لوله کشی ساختمان میدان ونک , ملاصدرا , شیخ بهایی , جهان کودک , خیابان شیراز و محدوده اطراف.
به دلیل مزایای استفاده از توالت فرنگی در حال حاضر استقبال از نصب توالت فرنگی رو به افزایش است. اغلب توالت فرنگی ها از جنس چینی و سرامیک بوده به طور معمول یک توالت فرنگی شامل یک کاسه چینی, یک مخزن فلاش تانک و قطعات مکانیزم پرکن و تخلیه است. جنس شناور و لوازم تخلیه فرنگی از جنس پلاستیک هستند.

نصب و تعمیرات توالت فرنگی های مختلف با برندهای متفاوت اغلب دارای دستورالعمل یکسان بوده و فقط در برخی از انواع توالت فرنگی های دیواری توکار و یا مدل های قدیمی کمی متفاوت است. در ادامه به بررسی نحوه نصب, عیب یابی و تعمیر توالت فرنگی میپردازیم.
برای نصب توالت فرنگی در سرویس بهداشتی نیاز به آماده کردن مقدماتی از قبیل لوله کشی و انتخاب محل نصب توالت فرنگی است.

نصب صحیح و اصولی توالت فرنگی برای جلوگیری از مشکلات بعدی بسیار مهم میباشد. رعایت فواصل استاندارد توالت فرنگی , سایز لوله کشی , اکس نصب , دسترسی و استفاده آسان کاربر, آب بندی , نصب بوگیر و تنظیم شناور از جمله مواردی است که نصاب توالت فرنگی در زمان نصب بایستی رعایت کند.

تمامی موارد برای نصب توالت فرنگی برای استفاده راحت کاربر از توالت فرنگی است و در دسترس بودن شیر , گیر نکردن به دیوار پشتی و جانبی و نشستن بی دردسر روی توالت فرنگی از ساده ترین نکاتی است که نصاب توالت فرنگی بایستی به آنها توجه نماید .

فاصله استاندارد توالت فرنگی از دیوار های پشتی و جانبی سرویس بهداشتی :

اکس یا اندازه تمام شده بدنه دیوار کاشی شده تا وسط لوله فاضلاب توالت فرنگی باید حداقل 25 تا 35 سانتیمتر باشد .

پیش از تهیه توالت فرنگی باید این فاصله را مد نظر قرار دهیم , تا در صورتی که این فاصله در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان به اندازه مناسب نباشد , باید توالت فرنگی متناسب خریداری شود.

اگر آکس فاصله توالت فرنگی برای سرویس مورد نظر مناسب نباشد, توالت فرنگی قابل نصب نیست , یا نصب آن به سختی و با استفاده از بوگیر کج انجام شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینیان، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

حسینیان
حسینیان
آگهی: تعمیر توالت فرنگی ونک
حسینیان