برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تولیدی کت و شلوار چشم انداز

تولید کت و شلوار و پیراهن

توليد كت و شلوار و پيراهن

تولید کت و شلوار به صورت عمده برای کلیه شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی با کیفیت بسیار خوب در اختیار شما گرامیان قرار می گیرد...

تولیدی چشم انداز در تیراژ ، پیراهن های بسیار شیک و زیبا را هم در سبد کالای خود دارد ،
و همچنین شلوار کتان هم در جرگه تولیدات این مجموعه می باشد .
شلوار تک پارچه ایی هم از دیگر تولیدات ما نیز می باشد .

کت و شلوار

کت تک

شلوار پارچه ای

شلوار کتان

پیراهن مردانه


09121006840
02188453986
02188640189
02188640190


در ادامه نکاتی بسیار مهم در انتخاب کت و شلوار که باید رعایت شود


اگر به کتاب های معتبری که د رباره تاریخچه پوشاک نوشته شد ه سری بزنید ، می بینید که ۲ نوآوری در دنیای تحولات پوشاک مربوط به ایرانی ها بوده است.
اول اینکه ایرانیان باستان زیر بالاپوش خود پیراهن و شلوار می پوشید ه اند و دوم اینکه به مرور زمان بالاپوش های ایرانی جای خود را به کت هایی دادند که روی شلوار پوشیده می شد . خلاصه اینکه کت و شلوارهایی که حالا جهانی شده و رنگ به رنگ و مدل به مدل د ر همه جای د نیا پیدا می شود ، خاستگاه اولیه اش ایران بوده است. از تاریخچه این لباس رسمی که بگذریم نکاتی درباره انواع کت و شلوار وجود د ارد که همه ما برای یک انتخاب د رست به آن نیاز پیدا می کنیم.

1 - اهمیت د کمه

هنگام خرید کت و شلوار حواستان به تعداد دکمه های کت باشد . کت هایی که دکمه کمتری دارند رسمی تر هستند و باید برای مجالس رسمی انتخاب شوند . علتش هم این است که کت های یک یا ۲ دکمه، یقه بازتری د ارند و پیراهن زیر کت بیشتر د یده می شود ، در نتیجه حالت رسمی تری پیدا می کند .
در اروپا کت های ۲ دکمه برای مهمانی ها رایج تر است ولی ایرانی ها انواع ۳ د کمه را ترجیح می د هند . هر چه تعداد دکمه بیشتر می شود کت ها نیمه رسمی می شوند ؛کت های فانتزی و مدرن و با طراحی نو هم اغلب د کمه بیشتری د ارند .

2 - رابطه میان قد و دکمه
بد نیست در انتخاب تعداد دکمه کت به قد تان هم توجه کنید . کت های ۲ د کمه برای مرد ان کوتاه تر و کت های ۳ دکمه برای مردان بلند تر مناسب هستند . این را هم فراموش نکنید که بعضی از کت ها یک ردیف دکمه د ارند و بعضی د یگر ۲ طرف دکمه د ارند . دسته دوم برای افراد چهارشانه مناسب نیستند و عرض شانه ها را بیشتر نشان می دهند . کت های تک دکمه هم خیلی رسمی هستند و اگر قرار است فقط یک د ست کت و شلوار در کمد لباستان داشته باشید ، بی خیال این کت ها شوید چون خیلی خاص اند .

3 - پشمی های اسم و رسم دار

جنس کت و شلوار هم رسمی و غیر رسمی بودن آن را تعیین می کند . هرچه میزان پشم پارچه بیشتر باشد رسمی تر از کار در می آید . معمولا کت های خیلی رسمی صد در صد پشم هستند. مرغوبیت شان هم به کیفیت و نوع پشم به کار رفته بستگی دارد . البته بهتر است نقطه ضعف شان را هم بد انید . پارچه های پشمی خیلی بیشتر و سریع تر چروک می شوند و باید فکر پوشید ن آنها در محیط های اداری و کاری را از سرتان بیرون کنید . چون نظم و آراستگی آنها در حد یک مجلس رسمی است و برای محیط کار مناسب نیستند .

4 - اهمیت استاند ارد بودن
نباید سایز کت و شلوارتان خیلی بزرگ باشد . دقت کنید سرشانه های کت جذب شانه ها باشد نه بزرگ تر از شانه هایتان. قد کت و شلوار غیر از موارد استثنا استاندارد های ثابتی دارد که باید رعایت شود . همین نکات ظریف باعث می شود خوش تیپ و برازنده به نظر برسید . برای کت های معمولی که مدل شان خیلی بلند یا کوتاه نیست وقتی کت را می پوشید ، در حالت ایستاده دست ها را کنار بدن قرار د هید ، قد کت باید تا نوک انگشت شست باشد . قد آستین هم بهتر است به اند ازه ای باشد که یکی، دو سانتی متر از لبه آستین پیراهن از زیر آن بیرون بزند .
بلندی یقه کت هم باید طوری باشد که یقه پیراهن از کت بیرون باشد .
به قد شلوار هم توجه کنید . لبه پشت شلوار باید تا لبه پایین پاشنه کفشتان برسد و وقتی راه می روید جورابتان دیده نشود . البته حواستان به رنگ جوراب هم باشد که همرنگ شلوارتان انتخاب کنید .
در ضمن این روزها دیگر پوشیدن شلوار خیلی گشاد و خیلی تنگ در کت و شلوار، رواج ندارد .
یک نکته مهم در شلوارهای کت و شلوار این است که کمر آنها به اندازه نیم تا یک سایز امکان تنگ یا گشاد شدن دارد و برای آنکه شلوار مناسب اندامتان د اشته باشید نگرانی زیادی نخواهید داشت.

5 - با رنگ تیره بد رخشید

اگر می خواهید د ر یک مجلس رسمی مثل جشن عروسی شرکت کنید بهتر است سراغ رنگ های تیره بروید . طیف خاکستری تا مشکی که ساده و بدون طرح یا راه راه باشد ، کاملا مناسب است. برای این نوع مجالس پارچه های چهارخانه را فراموش کنید چون اصلا رسمی نیستند . این طرح ها

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تولیدی کت و شلوار چشم انداز، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

تولیدی کت و شلوار چشم انداز
تولیدی کت و شلوار چشم انداز
آگهی: تولید کت و شلوار و پیراهن
تولیدی کت و شلوار چشم انداز