برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کالارسان هوشمند همراه

فروشگاه فرش قالینو

فروشگاه فرش قالينو

قالینو بعنوان کامل ترین فروشگاه اینترنتی خرید فرش در کشور، با فراهم سازی گستره ای از فرش های متنوع برای تمام اقشار جامعه و باب هر سلیقه ای، برای کاربران خود «تجربه‌ ای خاص و نوین یک خرید اینترنتی» با پیاده سازی سیستم حرفه ای پرو فرش در منزل را برای اولین بار در کشور امکان پذیر می‌کند.
«ارسال لیست انتخابی»، «خدمات تخصصی فرش» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه ای است که ما از نخستین روز تاسیس برآنیم که به آن پایبند بوده و با رعایت این اصول، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در توسعه کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیفزاییم.
هدف قالینو آسودگی در خرید فرش برای کاربران می باشد که در همین راستا بستر پیاده سازی شده در جهت بهبود سهولت خرید فرش همیشه در حال به روز شدن خواهد بود. همه ی ما در این عصر پر از ترافیک های کاری، زمانی، و جاده ای ترجیح می دهیم تا با انتخاب روشی بهینه تا جای ممکن از این شلوغی ها به دور باشیم. از اینرو تصور یک خرید خوب آنهم تنها با جستجو در سایت قالینو و با سفارش چند فرش بهمراه یک فنجان چای داغ در روزهای بارانی پاییز ویا برفی و سرد زمستان و انتخاب فرش دلخواه آنهم در منزل با نوشیدن یک لیوان شربت خنک در بهار و تابستان تجربه ای بی نظیر از یک خرید فوق العاده را رقم خواهد زد. ما همیشه بهترین را برای شما کنار گذاشته ایم تا بهترین انتخاب را در بهترین زمان و مکان انجام دهید.
تنوع محصولات قالینو شامل فرش ماشینی کلاسیک، ماشینی مدرن(گلیم، گلیم فرش، فرش ترک، پرز بلند، ابریشم گونه، متال و گبه)، فرش کودک، فرش دستباف کلاسیک، دستباف مدرن(کلاژ، کلاژ-گلیم و وینتیج)، موکت و فرش های ترکیبی پوست-چرم-فرش می‌باشد و این همه حاصل همکاری با برندهای معتبر و سرشناس سارتوری، قالینو(اختصاصی)، فرش مشهد، فرش ساوین، فرش تهران، فرش زمرد، فرش بهشتی تبریز، فرش نگین مشهد، فرش بهشت، فرش آرا مشهد، فرش پرشین مشهد، فرش مرینوس، فرش صانات هالی، فرش برنیتن، فرش کیدبو، فرش ماهریس،پالاز موکت، موکت ظریف مصور، موکت سپاهان و موکت پارس می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کالارسان هوشمند همراه، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ ماه پیش به روز شده.

کالارسان هوشمند همراه
کالارسان هوشمند همراه
آگهی: فروشگاه فرش قالینو
کالارسان هوشمند همراه