برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مینا یاوری

نماینده انحصاری فتک در ایران

نماينده انحصاري فتك در ايران

(Programmable Logic Controller)PLC- پی ال سی
نیاز به کنترل کننده هایی با هزینه کمتر، کاربرد متنوع تر و سهولت استفاده بیشتر، منجر به توسعه کنترل کننده های قابل برنامه ریزی شد و از آنان به طور گسترده ای در کنترل فرآیندها و ماشین آلات استفاده گردید.
PLCها د رآغاز به عنوان جانشینی برای سیستمهای منطقی رله ای و تایمری غیرقابل تغییر توسط اپراتور طراحی شدند تا به جای تابلوهای کنترل متداول قدیمی استفاده شوند. PLCها توانستند سهولت استفاده و قابلیت انعطاف پذیری زیاذی را به سیستم های کنترل ارزانی دارند. این کار به وسیله برنامه ریزی آنها و اجرای دستورهای منطقی ساده که اغلب به شکل دیاگرام نردبانی(Ladder Diagram)است، صورت می کیرد. PLCها دارای یک سری توابع درونی از قبیل: تایمرها ، شمارنده ها و شیفت رجیسترها می باشند که امکان کنترل مناسب را، حتی با استفاده از کوچکترین PLCنیز، فراهم می آورند.

یک PLCبا خواندن سیگنالهای ورودی، دریافتی از پروسه مورد نظر ،کار خود را شروع کرده و سپس دستورهای منطقی (که قبلا برنامه ریزی شده و به حافظه منتقل شده است) را بر روی این سیگنالهای ورودی اعمال می کند و در پایان ، سیگنالهای خروجی مطلوب را برای راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات پروسه تولید ارسال می نماید.
معرفی و تاریخچه FATEK
FATEK Automation Corporationتوسط گروهی از محققان در سال 1992 تاسیس شد و هم اکنون از تولید کنندگان برتر و خوش نام کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی(PLC)در تایوان می باشد. توجه این شرکت به کیفیت و کارآیی بالا و طراحی فشرده در زمینه PLCباعث محبوبیت روزافزون FATEKدر بازار اتوماسیون صنعتی شده است.
هدف FATEKایجاد اعتماد به نام تجاری و علاقه مندی مشتریان به آن می باشد. از آنجاییکه پیشرفت بر محور گسترش تکنولوژی و مدیریت کیفیت را دنبال می کند، همواره تلاش بر ارایه محصولات با کیفیت بالا و قیمت رقابتی را دارد و اعتبار و شهرت FATEKدر دهه گذشته نتیجه این تلاشها می باشد.
مشخصات شرکت
تا به امروز FATEKسهم قابل توجهی از بازار PLCرا به خود اختصاص داده است و بخش بزرگ فروش به بازار جهانی از طریق نمایندگان فروش در سراسر جهان صورت می پذیرد که به دلیل امکان سرویس دهی بهتر به مشتریان در محل حضور نمایندگان از استقبال قابل توجهی برخوردار شده است. نرخ رشد فروش FATEKهمواره صعودی بوده و با توجه به رکود اقتصاد جهانی در سالهای اخیر توانسته سهم بازار و سود دهی خود را حفظ نماید.
مزیت رقابتی
تکنولوژی پیشرو System on Chip(SoC)در زمینه تولید PLCباعث نوآوری و تمایز اصلی FATEkنسبت به سایر رقبا در بازار شده است و تولید محصولات با کیفیت بر پایه تحقیق و توسعه عامل استقبال مصرف کنندگان از محصولات شده است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مینا یاوری، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

مینا یاوری
مینا یاوری
آگهی: نماینده انحصاری فتک در ایران
مینا یاوری