برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رایان پرداز

مانیتور تاشو رومیزی folding monitor (کنفرانسی)

مانيتور تاشو روميزي folding monitor (كنفرانسي)

نمایشگرهای تاشو folding monitor
این دستگاه ظریف که به آن اصلاحاً مانیتورهای کنفرانسی هم اطلاق می شود ، با ظاهری مانند لپ تاپ بدون صفحه کلید طراحی شده است. قسمت نمایشگر آن مانند یک نمایشگر لپ تاپ قابل خم شدن بر روی میز است و از معرض دید خارج می گردد.
نحوه طراحی آن به صورتی است که هنگام باز بودن صفحه نمایش ، فضای جلوی دست شما را خالی می گذارد که امکان استفاده از میز را داشته باشید و پس از اتمام کار می توانید نمایگشر را بر روی میز جمع کنید.
• ارتفاع کوتاه مانیتور امکان مذاکرات رو در رو با مهمانان شما را فراهم می کند و هنگاه فیلمبرداری جلوی صورت شما را نمی گیرد . همچنین صفحه نمایش واید 6/15 اینچی آن تصویر مناسبی برای دید همزمان دو نفر را فراهم می کند.
• هیچ کابل و پایه ای از روی میز دیده نمی شود که در سایر مانیتورهای موجود این مسئله رعایت نشده است.
• دارای ورودی های مختلف از جمله HDMI ، VGA ، AV ، TV است به بطور همزمان در چنین مانیتور ظریفی وجود دارد و با یک ریموت کنترلر قابلیت جابجایی دارد.
• امکان وروی های مختلف قابلیت استفاده همزمان بصورت آموزش و کنفرانس را فراهم می کند.
• مزیت دیگر این سیستم استفاده از مدارهای کنترلر تصویر ، در قسمتی مجزای صفحه نمایش است. به این صورت که حتی با خیس شدن صفحه نمایش به مدارها که درقسمت زیر میز قرار دارند صدمه وارد نمی شود. هیچ سیم و کابلی بر روی میز مشاهده نمی شود و تصویر از کابل هایی که داخل بدنه نصب شده بر روی میز به کنترلری که یک جعبه جدا و در زیر میز نصب شده انتقال می یابند.
• همچنین مجزا بودن کنترلر این امکان را می دهد که با ورود سیستم های جدید نمایشی به بازار کامپیوتر بتوان این سیستم را بدون هزینه بالایی به روز نگه داشت و فقط کنترلر را تعویض نمود. این قابلیت ماژولار بودن ، نمایشگر تاشو را به یک سیستم همیشه به روز تبدیل می کند.

سالهاست که برای برگزاری جلسات و نمایش تصاویری که ارائه کننده جلسه مایل به نمایش آنها به شرکت کنندگان است از ویدئو پروژکتور و یک صفحه بزرگ نمایش استفاده می گردد. یکی از ضعفهای این سیستم، یکسان نبودن فاصله نمایشگر از شرکت کنندگان و تفاوت زاویه دید هر یک از شرکت کنندگان در مقابل صفحه نمایش است. دقت و نور این پروژکتورها نیر مشکل دوم را ایجاد می کنند. به این ترتیب که در نور روژ تصویر ویدئو پروژکتور با وضوح کمتری دیده می شود و کیفیت پایینی دارد. استفاده از پروژکتورها به علت گرانی لامپ ها و نیاز به تعویض در زمان کوتاه همواره مشکل آفرین بوده است.


با انتخاب مانیتورهای تاشو رومیزی زیبایی ، راحتی و کارآیی را تجربه کنید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رایان پرداز، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

رایان پرداز
رایان پرداز
آگهی: مانیتور تاشو رومیزی folding monitor (کنفرانسی)
رایان پرداز