برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ستاره عرش آریا

پی اچ متر رومیزی ستاره عرش آریا نماینده هانا مدل2211

، دستگاهPH متر وmV متر رومیزی ساده و قابل دسترسی می باشد. این دستگاه ویژگی کالیبراسیون اتوماتیک یک یا دو نقطه ای با قابلیت انتخاب بین 5 بافر از پیش برنامه ریزی شده را دارا می باشد. مشاهدات انجام شده برای انحرافات دمایی متفاوت به طور اتوماتیک به وسیله ی یک پراب دمایی جدا گانه (HI7662-T) تصحیح می شود.
این دستگاه دارای صفحه نمایشگر بزرگی است که اطلاعات به آسانی از روی آن خوانده می شوند. ویژگی دیگر آن این است که هر سه پارامتر PH ، mV و دما به صورت هم زمان نمایش داده می شود. دستگاه HI2211 همراه یک الکترود PH، پراب دمایی، بافر های کالیبراسیون، الکترولیت مرجع یدکی، محلول های تمیزکاری الکترود و نگه دارنده الکترود تأمین و ارائه می گردد.
جزئیات:
HI2211 ، دستگاه PH متر وmV متر رومیزی ساده و قابل دسترسی می باشد. عملیات کالیبراسیون، حالت انتخابی بینPH وmV و مشخصه آخرین اطلاعات خوانده شده از دستگاه، به آسانی در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توانید بین حالت های مختلف PHوmV انتخابی مناسب انجام دهید. حالتmV به منظور تست اکسیداسیون یا کاهش پتانسیل های محلول با استفاده از یک الکترود ORP اختیاری مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی هانا رنج وسیعی از الکترود های ORP از جنس شیشه ای تا پراب هایی با بدنه پلاستیک PEI را پیش نهاد می کند. این حالت همچنین به منظور تست انحراف و شیب الکترود PH نیز مفید واقع می گردد. به دست آوردن انحراف و شیب مشخصات الکترود به ما در اطلاع از عملکرد صحیح پراب PH کمک شایانی می کند.
HI2210-1 ، دو ورودی جداگانه برای الکترود PH با اتصال BNC و پراب دمایی ترمیستور دارد. اتصال BNC یک اتصال جهانی است که به کاربران این امکان را می دهد تا از رنج گسترده ای از الکترودهای PH وORP برای کاربرد های متنوع استفاده کنند. پراب دمایی جداگانه ای که در دستگاه تعبیه شده است، برای دقت بالایی از اندازه گیری (0.5 درجه سانتی گراد) کاربرد دارد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ستاره عرش آریا، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ستاره عرش آریا
  • تهران، تهران - خیابان شریعتی - خیابان دوات- بین قنات و سنجابی - ساختمان بهاران - پلاک 253- واحد
  • 021 2279 9056
ستاره عرش آریا
آگهی: پی اچ متر رومیزی ستاره عرش آریا نماینده هانا مدل2211
ستاره عرش آریا