برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کاسپین تاک

آموزش زبان گرجی کلاس زبان گرجی آموزشگاه زبان گرجی

آموزش زبان گرجي كلاس زبان گرجي آموزشگاه زبان گرجي

اولین و تنها موسسه آموزش زبان گرجی در ایران
ارائه مدرک معتبر
کلاس آموزش زبان گرجی
تنها با 20 جلسه گرجی را مسلط شوید

موسسه کاسپین تاک اولین و تنها موسسه رسمی آموزش زبان گرجی در ایران است که با برگزاری دوره‌های حضوری و غیرحضوری راه را برای علاقه‌مندان و زبان آموزان هموار کرده است .
همچنین باتوجه به نبود منبعی مشخص برای یادگیری این زبان ، موسسه کاسپین تاک برای اولین بار در ایران کتاب آموزش زبان گرجی را در 2جلد با نویسندگی موسس و مدیر موسسه کاسپین تاک ، سرکار خانم شادی ولی‌زاده به چاپ رسانده و در اختیار زبان آموزان قرار داده است و تمامی موانع را از سر راه زبان آموزان برداشته است .
کلاس آموزش زبان گرجی موسسه کاسپین تاک برای تمامی کسانی که قصد مهاجرت ، کار ، تحصیل و حتی توسعه صنایع خود می‌باشند کاملا مناسب است و زبان آموزان پس از اتمام این دوره به حد کاملا مطلوبی از این زبان می‌رسند .
کلاس‌های آنلاین و غیرحضوری این دوره برای کسانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند‌ ، برای علاقه‌مندن سراسر کشور فراهم شده . این کلاس‌ها بطوری طراحی شده‌اند که زبان‌آموز خود را کاملا در کلاس زبان گرجی حس کند .

جهت شرکت در دوره‌های
آموزش زبان گرجی
و شرکت در
کلاس زبان گرجی

با ما تماس بگیرید .
02177943316
02177943537

آدرس : تهران ، نارمک ، ضلع جنوب شرقی میدان نبوت (هفت حوض) ، پلاک27

آموزشگاه زبان گرجی . کلاس زبان گرجی . آموزش زبان گرجی . آموزش زبان گرجی در تهران . کلاس آموزش زبان گرجی . زبان گرجی در تهران . کلاس زبان گرجی در تهران . آموزشگاه زبان گرجی در تهران

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کاسپین تاک، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

کاسپین تاک
کاسپین تاک
آگهی: آموزش زبان گرجی کلاس زبان گرجی آموزشگاه زبان گرجی
کاسپین تاک