برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
چشمهای بیدار

ساخت و نصب انواع راهبند زمینی و امنیتی وکف خواب

ساخت و نصب انواع راهبند زمينى و امنيتى وكف خواب

راهبند کف خواب (نیزه ای ، زرهی ، دفنی ، رود بلاکر)
راه بند زمینی کف خواب یا گیت کف خواب که اصلاحا به آن رود بلاکر (ROADBLOCKER) نیز گفته می شود، یکی از قوی ترین و با امنیت ترین گیت ها و راهبند های موجود می باشد. این راهبند ها در مکان هایی با سطح امنیت فوق العاده بالا مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی کنترل تردد و ورود غیر مجاز خودرو ها را با سرعت های بالا دارد.
راهبند های کف خواب همانطور که از نامشان مشخص است در زیر زمین دفن می شوند و به صورت باز شو می توانند تا ارتفاع 50 تا 90 سانتی متر بالا بیایند. راهبند های کف خواب یا زرهی جهت جلوگیری از ورود غیر مجاز خودرو ها و حملات تروریستی به داخل سازمان ها و ارگان های نظامی و پر اهمیت مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت برخورد خودرو با این راهبند صدمات بالایی به خودرو وارد خواهد شد.
راهبند کف خواب قابلیت اتصال به انواع دوربین های تشخیص پلاک و سیستم های اکسس کنترل را دارا می باشد که باعث می شود به صورت خودکار و هوشمند اجازه تردد به خودرو های سازمان داده شود. در راهبند های کف خواب از سیستم هیدرولیک استفاده میشود که این امر سبب می شود باز شدن حداکثر تا 6 ثانیه و بسته شدن تا 5 ثانیه صورت گیرد. صفحه جلویی گیت می تواند در دو نوع قوص دار و یا مثلثی بسته به نیاز مشتری طراحی و تولید شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

چشمهای بیدار، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

چشمهای بیدار
چشمهای بیدار
آگهی: ساخت و نصب انواع راهبند زمینی و امنیتی وکف خواب
چشمهای بیدار