برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوین سازان پاسارگاد

فروش راهبند امنیتی در رفسنجان

فروش راهبند امنيتي در رفسنجان

راهبند امنیتی دفنی
راهبندهای امنیتی دفنی جاده‌ای با امنیت بالا، بالاترین سطح حفاظت را در مناطق تحت حفاظت ارائه می‌دهند. این تجهیزات برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز خودروها به یک منطقه ایمن طراحی شده‌اند. این دامنه از راهبند های امنیتی جاده ای، تست برخوردبا جسم سخت با وزن 10تن و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را با موفقیت انجام داده اند. این نوع موانع ساخته شده توسط مهندسان با دانش و تجربه گسترده در این زمینه،باعث ایجاد حداکثر اطمینان در کیفیت ساخت و همچنین نصب آسان و عملکرد بالا را ایجاد کرده است.
به دلیل سطح امنیتی بالای مورد نیاز از این محصول، این سری به طور گسترده‌ای مورد آزمایش قرار گرفته و برای اطمینان از حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان، در طول عملیات به طور دقیق مورد آزمایش قرار گرفته است.
یکی از انواع این راهبند ها راهبند امنیتی مدل فجر می‌باشد که به علت ساختار خاص خود جهت جلوگیری از ورود خودروهای انتحاری طراحی شده، این مدل از راهبند تولیدی شرکت آگسا توانایی مسدود کردن مسیر از 500 میلیمتر تا 8000 میلیمتر را بصورت یکپارچه دارد و همچنین قابلیت نصب انواع سیستم کنترل تردد و تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر را نیز دارد.
شرکت فنی مهندسی آگسا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده سیستم های امنیتی است که در سراسر ایران به مشتریان سیستم‌های امنیتی خدمات رسانی می‌کند. این شرکت در استان اصفهان مستقر است، شرکت فنی مهندسی آگسا به وسیله ماشین‌های مکانیکی، خطوط تولید مدرن و راهکارهای مبتنی بر فن‌آوری نوآورانه سعی برتولید انواع راهبند های امنیتی و ترافیکی از قبیل انواع راهبند های بازویی و راهبندهای دفنی عمیق و سطحی با بالاترین استانداردهای و با سیاست قیمتی رقابتی، اعتماد مشتریان خود را در سرتاسر ایران به دست آورده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شمارهع تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.
کارشناس فروش:مهندس عظیمی
تلفن:09130520955

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوین سازان پاسارگاد، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

نوین سازان پاسارگاد
نوین سازان پاسارگاد
آگهی: فروش راهبند امنیتی در رفسنجان
نوین سازان پاسارگاد