برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت نگاه آسمان

فروش فانتوم 4 پرو V2

فروش فانتوم 4 پرو V2

شرکت نگاه آسمان به عنوان نمایندگی رسمی dji در ایران و تنها شرکت رسمی دارای گارانتی اصلی دی جی آی و خدمات پس از فروش dji کلیه پهپادها، کوادکوپترها و هلی شات این شرکت را از مبادی قانونی گمرکی با مجوزهای ورود کالا در ایران عرضه می نماید. از این رو کوادکوپتر دوربین دار فانتوم 4 پرو V2 نسخه جدید سری فانتوم 4 پرو جدیدا در بهمن ماه 98 بر روی خط تولید این شرکت چینی قرار گرفته است. این محصول دارای دوربین 20 مگاپیکسلی مناسب برای مصارف عکس برداری هوایی، فیلمبرداری هوایی و نقشه برداری هوایی است. زمان پرواز مکتوب 30 دقیقه ای با هر باطری، دارای بدنه مستحکم و قالب معروف کوادکوپترهای فانتوم از جمله مزیت های و ویژگی های این ربات پرنده است. عزیزان بسیاری در ایران از این مدل برای مصارف نقشه برداری هوایی استفاده می نمایند.

کوادکوپتر یا ربات پرنده 4 موتوره فانتوم 4 پرو ورژن 2 به دلیل برخورداری از سنسورهای موانع سنج 4 طرفه، دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K با 60 فریم بر ثانیه و Full HD و همچنین رادیوکنترل دو فرکانسه، محبوبیت قابل توجهی در بین تجهیزات تصویربرداری هوایی و نقشه برداری هوایی دارد.

برای خرید از نمایندگی رسمی dji در ایران (شرکت نگاه آسمان) و برخورداری از خدمات کامل شرکتی این محصول در ایران پاسخگوی شما هستیم

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت نگاه آسمان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

شرکت نگاه آسمان
  • تهران، بلوار فردوس غرب، خ سازمان برنامه مرکزی، نبش همافر، پلاک 49، واحد 27
  • 021 4411 4767
شرکت نگاه آسمان
آگهی: فروش فانتوم 4 پرو V2
شرکت نگاه آسمان