برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه میرزایی

اجرای سیستم گرمایش از کف ، کلیه لوازم تاسیسات کرج

اجراي سيستم گرمايش از كف ، كليه لوازم تاسيسات كرج

بازرگانی ناوک فروش کلیه لوازم تاسیسات به همراه طراحی سیستم گرمایش از کف ، فروش قطعات گرمایش از کف ، معرفی سیستم گرمایش از کف ، ایزوپایپ ، نمایندگی ایزوپایپ ، لوله 5 لایه و اتصالات گرمایش از کف و لوله تک لایه بیست بسپار فاضلابی را در سراسر ایران عرضه می کند.
سیستم گرمایش از کف دارای راندمان حرارتی بالاتری نسبت به سایر سیستم های حرارتی می باشد. علت این امر توزیع یکنواخت حرارت از کف به جهت بالا می باشد.(جایی که بیشترین نیاز به حرارت احساس می شود)

سیستم حرارتی گرمایش از کف که انتقال حرارت به صورت تشعشعی (تابش) سهم زیادی در فرایند گرمایشی آن دارد ، در مقایسه با سایر سیستم های حرارتی نه تنها در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی بلکه در مقوله رفاه و آسایش ساکنان ساختمان ها دارای نقاط قوت بسیاری می باشد. در سالهای اخیر ، سیستم گرمایش از کف در کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار متداول شده است و دلیل این گسترش روزافزون ، بهینه بودن مصرف انرژی ، توزیع یکسان گرما در تمامی سطح و فضاودوری از مشکلات موجود در سایر روش ها ، به عنوان مثال: سیاه شدن دیوارها ، گرفتگی و پوسیدگی لوله ها و ... می باشد.

مزایای سیستم گرمایش از کف :

1- دمای مطلوب:
در این سیستم ، حرارت از کف ساختمان جایی که بیشترین اختلاف دما را دارد توزیع می گردد و انرژی در شرایطی بسیار نزدیک به پروفیل ایده آل توزیع دما و دقیقا در جایی که به آن نیاز داریم منتشر می شود. این شرایط از نظر زیستی و ایجاد هوای مطبوع بسیار دلپذیر می باشد چرا که پای افراد که در تماس مستقیم با کف ساختمان می باشد ، گرم و تنفس در هوای خنک تری صورت می گیرد.

2- ثابت بودن حرارت:
بعلت جرم بسیار زیاد یا پر پوشش کف ساختمان در صورت هرگونه قطع گاز و یا عوامل دیگر که باعث توقف حرارت دهی مرکزی باشد ، مدت زمان سرشدن آپارتمان بسیار طولانی تر از سایر روشها می باشد. در این سیستم ابتدا مدت زمانی طول می کشد تا کف زمین به درجه حرارت مطلوب برسد ، ولی پس از گرم شدن این حرارت به صورت ثابت در طول مدت زمستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

3- سبکی وزن ساختمان ، افزایش ارتفاع اتاقها:
بعلت استفاده از یک نوع لوله با سایز پایین به دلیل صیقلی بودن داخل لوله های ایزوپایپ و افت فشار کمتر آنها و همچنین حذف عبور لوله های تاسیساتی از روی یکدیگر (که عموما باعث بالاآمدن کف واحدها و پرکردن کف در زمان ساخت می شود) ضخامت پوشش به مقدار زیادی کاهش می یابد. این امر ضمن کم کردن وزن ساختمان و در نتیجه استقامت بیشتر آن ، موجب افزایش ارتفاع سقف واحدها نیز میگردد.

4- صرفه جویی در مصرف سوخت:
بعلت تماس مستقیم افراد با منبع گرمایش در جه حرارت اتاق در درجات پایین تری تنظیم می گردد. این امر موجب صرفه جویی 25 الی 40 درصد در مصرف سوخت خواهد شد.

5- آزادی عمل در دکوراسیون داخل منزل:
بعلت قرارگرفتن این سیستم در پوشش کف ساختمان ، اثاثیه را می توان در هرگوشه از ساختمان قرارداد. این امر بخصوص در واحد های کوچکتر و اتاق خوابهای با فضای محدود ، ملموس تر خواهد بود.

6- هوای پاکیزه تر و خشک نشدن هوا:
در سیستم رادیاتوری ، عموما هوا خشک می شود. این مشکل در سیستم گرمایش از کف نمودی نخواهد داشت.

7- تمیزی دیوار ها و اثاثیه منزل:
بعلت سیکل هوای داغ در زمان استفاده از رادیاتور عموما دیوارهای بالای رادیاتور به مرور زمان سیاه شده و دوده جذب می نماید ، در سیستم گرمایش از کف این مشکل برطرف شده و دیوارها و سایر لوازم در طول زمان سیاه نخواهد شد.

8- افزایش ارزش ساختمان:
استفاده از سیستم گرمایش از کف موجب افزایش ارزش ساختمان می شود اگر چه نصب این سیستم از لحاظ هزینه تفاوت چندانی با سیستم حرارت توسط رادیاتورهای مرغوب ندارد ، ارزش افزوده آن برای ساختمان بسیار بیشتر خواهد بود.

9- استفاده از منابع حرارتی مختلف:
سیستم گرمایش از کف می تواند از منابع مختلفی برای تامین گرمایش استفاده کند. موتورخانه ، پکیج و حتی حرارت خورشیدی می توانند در این سیستم مورد استفاده قرار گیرند.

10- خشک تر باقی ماندن زمینهای مرطوب و خیس:
در صورت نصب سیستم گرمایش از کف در محلهایی مانند آشپزخانه ، حمام و زیرزمین ، در صورت خیس شدن کف این محل ها به علت شستشو ، به سرعت خشک خواهد شد.

((آسایش و تجربه زندگی در یک خانه مدرن را با سیستم گرمایش از کف به ما بسپارید و با ما تجربه کنید.))

با ما در تماس باشید
02632755389

09022121630

میتوانید در اینستاگرام نیز با ما همراه شوید،

کرج ، مهرویلا ، میدان مادر ، بلوار دانش آموز ، بعداز پمپ بنزین سفیر ، نبش کوچه خدمتگذار ، پلاک 28

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه میرزایی، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

فروشگاه میرزایی
  • کرج، کرج ، میدان مادر ، بلوار دانش آموز ، بعداز پمپ بنزین ، نبش کوچه خدمتگذار، پلاک 28
  • 026 3275 5389
  • واتساپ
فروشگاه میرزایی
آگهی: اجرای سیستم گرمایش از کف ، کلیه لوازم تاسیسات کرج
فروشگاه میرزایی