برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سمپاشی پاک مهر نصف جهان

موریانه زدایی تخصصی وتضمینی با مجوز بهداشت اصفهان

موريانه زدايي تخصصي وتضميني با مجوز بهداشت اصفهان

موریانه ها از طریق تغذیه از چوب ها و الیاف سلولزی استفاده شده در ساختمان مانند کمد، درب، دکوراسیون، کف پوش، کاغذ دیواری و هر وسیله سلولزی دیگری به ساختمان ها و تاسیسات شهری خسارت هنگفت مالی، جانی و روحی می زنند. چه باید کرد؟؟ همین امروز اقدام کنید.0316519720-09138150048 ساختمان های آلوده توسط کادر متخصص ما براحتی ضد موریانه می شود. ده سال ضمانت کتبی پشتوانه تجربه ماست.
اعمال شیوه های غیر علمی توسط افراد غیر متخصص برای سمپاشی نظیر مته زنی تزریق و کپسول گذاری و یا استفاده از سموم بطور خود سرانه علاوه بر عدم تاثیر مطلوب در کنترل موریانه، سبب آلودگی محیط زندگی افراد شده و راه را برای بروز انواع سرطان و بیماری های مختلف باز می کند.
متخصصین شرکت پاک مهر نصف جهان سم با بهره گیری از دانش روز در خصوص سم شناسی و بیولوژی حشرات و نحوه اثر آفات بهداشتی بر سلامت افراد با اولین تماس جهت رفع مشکل شما در کنارتان خواهند بود.
مبارزه ناقص و غیر علمی باعث پخش شدن موریانه ها و گسترش آلودگی در تمام ساختمان می شود. لذا به محض مشاهده آثار خسارت موریانه ها به منظور ریشه کنی آن ها بطور کامل با شرکت پاک مهر نصف جهان تماس بگیرید.
پیشگیری از آلوده شدن ساختمان به موریانه اگر می خواهید ساختمان شما به موریانه آلوده نشود و عمری را راحت و با آسودگی خیال زندگی کنید همین امروز نسبت به پیشگیری از خسارت موریانه به ساختمان خود اقدام کنید. خانه ها و ساختمان هایی که از بتون و فلز ساخته می شوند لزوما ضد موریانه نیستند. پیشگیری بهتر از درمان است. کافی است با شماره همراه 03136519720-09138150048 در اصفهان تماس بگیرید عملیات تخصصی پیشگیری و کنترل موریانه فقط در اصفهان انجام می شود
هنگام بازسازی یا ترمیم ساختمان و منزل خود نسبت به ضد موریانه کردن آن اقدام نمایید
قبل از خرید خانه و یا ساختمان از آلوده نبودن ساختمان به موریانه توسط مهندسین مشاور شرکت پاک مهر نصف جهان مطمئن شوید.
گروه خدمات سمپاشی پاک مهر نصف جهان ، با همکاری متخصصین بهداشت محیط فارغ التحصیل از دانشگاه در خصوص دفع آفات بهداشتی، شهری و انباری از جمله موریانه زدایی و ضد موریانه کردن ساختمان ها، سوسک، ساس، شپش، کک، مورچه، مگس، پشه، بید، موش و انواع حشرات موذی و جوندگان شهری ارائه خدمات تخصصی می نماید. هدف ما نیل به سلامت آگاهانه در سطح جامعه است.
شرکت پاک مهر نصف جهان در سر تا سر استان اصفهان، شاهین شهر، زرین شهر، فولادشهر، مبارکه، فلاورجان، کاشان، شهرضا، نجف آباد، دولت آباد، گز و برخوار، باغ بهادران و... آماده ارائه خدمات دفع آفات 100 تضمینی می باشد.

شرکت پاک مهر نصف جهان دارای مجوز رسمی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سمپاشی پاک مهر نصف جهان، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت سمپاشی پاک مهر نصف جهان
شرکت سمپاشی پاک مهر نصف جهان
آگهی: موریانه زدایی تخصصی وتضمینی با مجوز بهداشت اصفهان
شرکت سمپاشی پاک مهر نصف جهان