برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آقای غلام باقری

دستگا خشک کن دو کابین(میوه و سبزی)

دستگا خشك كن دو كابين(ميوه و سبزي)

دستگاه خشک کن دو کابین
استفاده از خشک کن های صنعتی کابینتی بسیار رایج شدند این خشک کن ها در ظرفیت های چند صد کیلو تا چند تن تولید می شوند. سیرکولاسیون و گردش هوای داغ در فضای کابین، سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده زمینه تولید محصول با کیفیت را در این خشک کن ها فراهم نموده است.
نحوه حرارت دهی به کمک مشعل و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی کاملا حفظ گردد.

خشک کن کابینی دارای کابینت های قفسه بندی شده است که داخل این قفسه ها سینی های متعددی از جنس گالوانیزه یا پلی اتیلن به منظور چینش مواد تعبیه شده است. عایق سازی برای مصرف بهینه و حداقل نیروی هدر رفت در این تجهیزات اهمیت بسیاری دارد. خشک کن کابینی در دو نوع دستگاه خشک کن تک کابین و دستگاه خشک کن دو کابین تولید می شود. البته با توجه به نیاز می تواند در کابین های بیشتر نیز طراحی و پیاده سازی شود.
دستگاه خشک کن دو کابینه بسیار سنگین است و برای حمل عمودی آن می توان از چرخها استفاده کنید اما برای حمل و نقل باید از جرثقیل استفاده شود چون بسیار سنگین است و باید قبل از هر کاری مکان آن را مشخص کنید بعد به فکر انتقال آن باشید و دستگاه به صورت قفسه ای است که قفسه ها از جنس پلی آتلین و گالوانیزه می باشد که به هیچ عنوان زنگ نمی زند و به صورت دو کابینه و تک کابینه تولید می شود که ما در حال حاضر به دو کابینه می پردازیم.

خشک کن های کابینتی می تواند محصولات را به صورت کیلویی و تنی خشک کند و تولید کند گردش و هوایی داغ در کابین و فیلتر شده باعث شده تا محصولات با کیفیت تولید کند و مشعل به صورت غیر مستقیم خشک می کند و تا میوه و سبزیجات سیاه نشود اگر شما دستگاه خشک کن خانگی نیاز دارید این محصول بهترین گزینه است و شما در کنار آن احتمالا به یک دستگاه بسته بندی نیاز دارید.

ویژگی های دستگاه خشک کن دو کابین
کیفیت خشک کنندگی مطلوب
مشخصات فنی دستگاه خشک کن دو کابین
اندازه دستگاه: 250x100x210 سانتی متر
وزن: –
برق مصرفی: 3 فاز و تک فاز
طراحی هیتر به صورت مشعل گازی یا برقی با قدرت 8000 کالری
تعداد سینی: 80 عدد از جنس پلی اتینل نسوز مخصوص مواد غذایی
گنجایش: 200 الی 300 کیلو محصول در هر نوبت
رنگ: با توجه به سفارش مشتری

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آقای غلام باقری، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

آقای غلام باقری
آقای غلام باقری
آگهی: دستگا خشک کن دو کابین(میوه و سبزی)
آقای غلام باقری