برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
جهان بایگان

فایل ریلی، قفسه ریلی، بایگانی ریلی، شرکت جهان بایگان

فايل ريلي، قفسه ريلي، بايگاني ريلي، شركت جهان بايگان

فایل ریلی شرکت جهان بایگان بزرگ ترین تولید کننده سیستم بایگانی ریلی، قفسه بایگانی ریلی، قفسه ریلی، قفسه ریلی بایگانی ، فایل ریلی ، سیستم بایگانی ریلی، بایگانی ریلی هوشمند ، بایگانی ریلی برقی ، کمد بایگانی ، کمد بایگانی ریلی ، قفسه کتابخانه ای ریلی و ثابت در ایران می باشد.

محصولات جهان بایگان
مهمترین محصولات شرکت جهان بایگان در زمینه تجهیزات اداری بوده و عبارتند از ؛ بایگانی ریلی ، قفسه ریلی ، قفسه بایگانی ، کمد بایگانی ، قفسه کتابخانه ای ، پوشه دان و غش گیر می باشد. که به صورت کامل در انوع مختلف در این شرکت طراحی و تولید و به بازار های داخلی و بین المللی صادر می گردد. همانگونه که بیان شد این محصولات در انواع مختلف و بسته به نیاز مخاطب متفاوت بوده و با دارای کارایی های مختلفی می باشند که در ادامه متن به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بایگانی ریلی
قیمت بایگانی ریلی
از جمله مهمترین تجهیزات اداری که امروزه بسیاری از شرکت های و ادارات خصوصی و دولتی مجموعه بایگانی خود را به مجهز می نمایند عبارت است از این نوع بایگانی که دارای ویژگی های مثبت فراوانی می باشد که از جمله مهمترین آنها افزایش ظرفیت بایگانی اسناد تا دو برابر ظرفیت در مقایسه با بایگانی ثابت می باشد. طراحی و تولید این محصول به صورت کامل توسط مهندسان این مجموعه و در شرکت جهان بایگان صورت می گیرد. این موضوع موجب می شود تا متخصصان جهان بایگان قادر باشند با توجه به نیاز مشتری انواع مختلفی از بایگانی متحرک را طراحی و ارائه نمایند که در کل موجب به وجود آمدن انواع مختلفی از این محصول می گردد. از جمله مهمترین انواع این نوع از بایگانی عبارتند از ؛

بایگانی ریلی برقی
بایگانی ریلی در حال عادی برای جابجایی از نیروی مکانیکی بهرمند می شود که در مقیاس بالا این موضوع ممکن است بهره وری نیروی انسانی مجموعه بایگانی را به شدت گاهش دهد. به این دلیل متخصصان مجموعه جهان بایگان با بهره گیری از دانش بومی این محصول را به سیستم حرکت برقی مجهز نموده اند به گونه ای که کاربر می تواند با اعمال دستور از پنل کنترل هر کابین نسبت به جابجایی آن به سمت چپ و راست اقدام نماید. از مهمترین ویژگی های این سیستم برخورداری از برق اضطراری می باشد که مجموعه را قادر می سازد تا در صورت قطع برق نسبت به فعالی خود در بایگانی ادامه دهند. این محصول دارای ویژگی ها دیگری نیز می باشد که می توانید در قسمت محصول مورد نظر مشاهده نمایید.

بایگانی ریلی هوشمند – مکانیکال
این نوع از بایگانی ریلی نمونه ای کامل تر از نوع برقی خود می باشد به گونه ای که علاوه بر دارا بودن قابلیت جابجایی به وسیله ی نیروی برق، قادر است بسیاری از موارد مربوط به حفظ و نگهداری اسناد را نیز انجام دهد. به این طریق که این سیستم قادر است به صورت هوشمند موارد مربوط به آمارگیری اسناد بایگانی شده و زمان خروج و ورود پرونده های مختلف و بسیاری موارد دیگر را انجام دهد. علاوه بر این موارد، سیستم هوشمند بایگانی قادر است برخی از قفسه ها را به صورت بایگانی محرمانه تعریف نموده و به جز افراد خاص از دسترس سایر کاربران خارج باشد. این محصول علاوه بر جابجایی توسط نیروی برق و برخورداری از برق اضطراری قابلیت جابجایی مکانیکی را نیز برای شرایط بحرانی دارا می باشد.

بایگانی ریلی هوشمند
آخرین نوع و بهترین نوع بایگانی ریلی که دارای قابلیت های فراوانی می باشد عبارت است از بایگانی ریلی اتوماتیک – هوشمند. این نوع از بایگانی امنیت بسیار بالایی را برای نگهداری اسناد در اختیار مجموعه های حساس قرار می دهد. از این رو مجموعه های حساس دولتی ، نظامی و انتظای ، پتروشیمی ها و سایر مراکز حساس نیازمند به استفاده از این قفسه بایگانی می باشند. این قفسه قادر است بسیاری از موارد مورد نیاز در بایگانی اسناد را به صورت یکپارچه هوشمند انجام دهد. موضوعی که ضمن تضمین امنیت پایدار اسناد در بهره وری نیروی انسانی نیز بسیار مفید بوده و موجب رشد کیفیت پاسخگویی مجموعه بایگانی می گردد. برای مطالعه ی بیشتر به صفحه ی محصول مراجعه نمایید.

قفسه ریلی (فایل کتابخانه ریلی)
قیمت قفسه ریلی بایگانی و شاید کمی کیج کننده به نظر برسد استفاده از عبارت قفسه ریلی در کنار بایگانی ریلی اما باید توجه داشت که این دو عبارت تفاوتی با یکدیگر نداشته و به طور کلی منظور از واژه های قفسه بایگانی ریلی ، بایگانی ریلی ، قفسه ریلی ، سیستم بایگانی ریلی ، بایگانی ریلی متحرک ، بایگانی ریلی اتوماتیک همان بایگانی ریلی می باشد که استفاده از عبارت های مختلف توسط شرکت های ارائه کننده ی این محصول و نیز نوع جستجوی متفاوت افراد مختلف موجب شده است که نام های مختلفی برای این منظور توسط موتور های جستجو گر ارائه گردد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

جهان بایگان، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

جهان بایگان
جهان بایگان
آگهی: فایل ریلی، قفسه ریلی، بایگانی ریلی، شرکت جهان بایگان
جهان بایگان