برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوآوران شیمی پارس

سدیم اسید پیروفسفات

کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دلیل واردات و عرضه مستقیم :


سدیم اسید پیروفسفات یک نمک خوراکی و سنتزی است که به تخمیر لازم برای پختن کمک می کند و از تغییر رنگ غذا جلوگیری می کند.
سدیم اسید پیروفسفات یک جز اصلی در بکینگ پودرهاست و به عنوان عامل تخمیر در محصولات تجاری کیک، دونات، کیک فنجانی، پودینگ، پنکیک، مافین، بیسکویت و … یافت می شود. افزودن سدیم اسید پیروفسفات ممکن است منجر به یک تلخی در برخی محصولات شود که این موضوع با افزودن جوش شیرین، یون های کلسیمی، شکر و طعم دهنده ها برطرف می شود. افزودن سدیم اسید پیروفسفات منجر به ماندگاری و غنی سازی نان از فسفر می شود. همچنین سدیم اسید پیروفسفات به محصولات با عرضه خمیری، شیر طعم دار، گوشت پخته شده، محصولات سیب زمینی و کنسرو ماهی افزوده می شود. همچنین برای رنگ بهتر، به سس ها افزوده می شود.

سدیم اسید پیروفسفات به عنوان عامل تخمیر، امولسیفایر و پایدارکننده و بهبود دهنده کیفیت استفاده شده و کیفیت محصولات غذایی به ویژه محصولات گوشتی و لبنی را بهبود می بخشد. سدیم اسید پیروفسفات در ترکیب با سایر فسفات ها برای حفظ آب محصولات گوشتی مانند گوشت کنسروشده، ژامبون و نودل فوری استفاده می شود.

سدیم اسید پیروفسفات همراه با جوش شیرین (سدیم بی کربنات) استفاده می شود. مقدار خنثی سازی اسیدهای تخمیری، نسبت بی کربنات سدیم به 100 بخش از اسید تخمیری است که خنثی سازی کامل اسید و تولید دی اکسید کربن را نتیجه می دهد. برای مثال اگر مقدار خنثی سازی 72 باشد، بدین معناست که برای خنثی سازی کامل باید نسبت 72:100 از جوش شیرین نسبت به اسید تخمیری استفاده شود. تنظیم نسبت جوش شیرین به اسید می تواند pH محصول نهایی را کاهش یا افزایش دهد.

در افزودن سدیم اسید پیروفسفات به محصولات غذایی باید به این نکته توجه داشت که میزان مصرف توصیه شده فسفر برای افراد بالای 18 سال، 700 میلی گرم در روز است. این مقدار برای تشکیل استخوان و تامین انرژی سلولی کافی است ولی مقادیر بالای 4000 میلی گرم در هر روز منجر به ایجاد اختلال و افت تراکم مواد معدنی و عدم توانایی جذب کافی کلسیم می شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر ،استعلام قیمت ویا درخواست خرید ،لطفآ تماس بگیرید:


09120317064 مهندس فوقی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوآوران شیمی پارس، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

نوآوران شیمی پارس
نوآوران شیمی پارس
آگهی: سدیم اسید پیروفسفات
نوآوران شیمی پارس