برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
khalili

عینک شنای طبی و نمره دار

عينك شناي طبي و نمره دار

عینکهای شنا مخصوص افراد نزدیک بین از شماره -1.5 تا -8 .
اعتبار ما تاریخ عضویت ما می باشد که از سال 1384 در این سایت عضو بوده و فعال هستیم.
شاید تا حالا این فرصت برایتان پیش آمده که از طرف دانشگاه یا دبیرستان ویا در قالب یک تفریح خانوادگی به سفری کوتاه رفته باشید. معمولا مقصد این سفرها جایی نزدیک رودخانه یا دریا می باشد. اگر از عینک استفاده می کنید طبیعتا نمی توانید به راحتی وارد آب شده به علت اینکه فواصل کمی دور در نظرتان تیره و تار دیده می شود اعتماد به نفس شما کمرنگ شده و از شنا کردن صرف نظر می کنید در حالی که این حق شماست که از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرید.
یا اینکه دانشجوی رشته تربیت بدنی هستید و به علت نزدیک بینی در استخر راحت نیستید و شنا را یاد نمیگیرید این عینک را یرای شما پیشنهاد میکنیم.
مشکلاتی که در بالا ذکر شد در استخر نیز گریبانگیر شما می شود. در هنگام ورود به استخر شما فواصل کمی دور را نمی بینید. ساعت استخر برایتان یا واضح نیست و یا نمی بینید. حتی یاد گرفتن شنا برای شما مشکل خواهد بود چونکه حرکاتی که مربی شنا در حین آموزش انجام میدهد مثلا حرکت "شناور بودن" را به خاطر اینکه در زیر سطح آب انجام میشود شما به طور واضح نمی بینید و در نتیجه شنا را یا یاد نمی گیرید یا دیر یاد خواهید گرفت. از همه مهمتر اینکه چون شما از حضور در محیط استخر به خاطر مشکلاتی که از نظر دید دارید خرسند نبوده و علاقه شما به ورزش مفرح شنا کم میشود
با استفاده از این عینکها افراد نزدیک بین میتوانند همانند سایر افراد به راحتی شنا را یاد گرفته و اعتماد به نفس خود را باز یابند. همچنین با توجه به ناراحتی هایی که استفاده از لنز دامن گیر افراد نزدیک بین میشود این نوع عینکها توصیه میشود. این نوع عینکها از نظر شکل ظاهری کاملا شبیه عینکهای شنای معمولی میباشد و دیگر نیازی به استفاده از لنز در استخر نیست.
با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم سال خرید شما میتونه یک هدیه بیادماندنی برای دوستتان باشد. این عینک را هدیه بدهید.
توجه مهم:
1- این عینک ها از مبادی قانونی وارد کشور شده است.
2- دارای تائیدیه از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد.
3- شماره های موجود 1/5-- 2-- 2/5--3-3/5--4--4/5--5--5/5--6--6/5--7--8
بدلیل فیلتر از شبکه های پیام رسان داخلی نظیر بله سروش روبیکا استفاده میشود

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

khalili، از ۱۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

khalili
khalili
آگهی: عینک شنای طبی و نمره دار
khalili