برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ghafouri

ویلای مبله لوکس تریپلکس ساحلی در سرخرود

ويلاي مبله لوكس تريپلكس ساحلي در سرخرود

ویلا مبله فروشی با نوع بنای تریبلکس در داخل شهرکی ساحلی جنب شهرک معروف خانه دریا در شهر سرخرود قرار گرفته است

در طراحی داخلی این ویلای مبله ساحلی،از دکور و پوشش طرح چوب استفاده شده است، و این موضوع در تزیین دیوارها با چوب،مسقف کردن خانه با چوب و راه پله شیک چوبی خانه به خوبی مشهود است. همچنین برای نورپردازی فضای داخلی خانه با رنگ های متنوع و دکوریزه کردن از سقف های کناف با طرح متفاوت و زیبایی استفاده شده است.تعداد کل اتاق خواب های ساختمان 3 عدد است که 2 تای آنها مستر میباشند،یعنی هر کدام برای خود دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام جداگانه هستند. همان طور که در تصاویر مشاهده میکنید این اتاق ها و سالن اصلی همگی با وسایل مورد نیاز زندگی، مبلمان و فرش هایی در هماهنگی با دکور اصلی ساختمان ،مبله شده اند. این موضوع برای آشپزخانه نیز صادق است،آشپزخانه ای دنج با سقف چوبی و کابینت های ام دی اف که مجهز به یخچال،ماشین لباس شویی،هود و اجاق گاز است.ناگفته نماند سیستم گرمایش خانه از طریق شوفاژ تامین میشود.

در اخر به حیاط خانه میرسیم که سعی بر آن شده قسمت اعظم آن به باغچه خانه که به خوبی چمن کاری و گل کاری شده است اختصاص یابد.مابقی فضای حیاط،مسیر ورودی به ساختمان است که این مسیر کاملا سنگ فرش شده است.
این خانه ویلایی از ساحل دریای خزر تنها 500 متر فاصله و تا جاده اصلی برای استفاده از مراکز خرید برند و فروشگاه های زنجیره ای و بزرگی که سرتاسر حاشیه شهر سرخرود یا فرا گرفته اند، یا برای رفع نیازهای روزمره، 600 متر فاصله وجود دارد. اتمام کار این ساختمان در سال 94 بوده، ساختمان با بنایی به متراژ 250 متر در زمینی به مساحت 330 متر قرار گرفته و با سند شش دانگ و پروانه ساخت،به قیمت 950 میلیون تومانی، ویلایی مناسب برای خرید علاقه مندان به مناطق ساحلی در شمال کشور می باشد که توسط مشاورین جهان املاک به فروش میرسد.

شهر سرخ رود یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که از شرق به دو شهر ساحلی توریستی بابلسر و فریدونکار و از غرب به شهر محمودآباد متصل است و همچنین از جنوب نیز به شهر آمل و جاده هراز آمل متصل است.

نوع ملک : ویلا
نوع قرارداد : فروش
منطقه : سرخرود
موقعیت : شهرکی ساحلی
مساحت کل : 330 مترمربع
زیر بنا : 250 مترمربع
تعداد اتاق : 3
کد ملک : 1224
قیمت : 950,000,000 تومان
ویلا تریبلکس مبله که در شهرکی ساحلی در سرخرود جنب شهرک معروف خانه دریا قرار دارد و با نگهبانی دایمی و سند مالکیت و سه اتاق خواب مستر و حیاطدار بوده و در شمال کشور استان مازندران به فروش میرسد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ghafouri، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

ghafouri
ghafouri
آگهی: ویلای مبله لوکس تریپلکس ساحلی در سرخرود
ghafouri