برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شیک شو

مانتو عمده شیک شو

📞عدد 500 را به شماره ۰۹۱۷۹۱۷۲۹۴۰ ارسال کنید.

تماس با فروشنده: 09179172940


تولیدی مانتو “شیک شو” آماده همکاری با تمامی عزیزان و متقاضیان در کل نقاط کشور می باشد.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر ما میتوانید از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. عدد 500 را به 09179172940 ارسال کنید.


مانتو عمده
شرایط تولید کننده مانتو عمده
در هر کشور زنان آن جامعه پوششی را انتخاب میکنند و آن پوشش رسمی آن ها میشود.

در ایران چادر پوشش اسلامی و‌ مانتو پوشش رسمی برای بانوان کشور شده است.

عمدتا با وجود نیمی از جمعیت کشور که از زنان تشکیل شده است.

برای تامین نیاز آن‎ها تولید کننده های مانتو عمده را میطلبد تا نیازهای کلی کشور را تامین کنند.

با توجه به این در سطح هر شهر تولیدکننده مربوط به آن شهر را میطلبد.

به عنوان نمونه شهر شیراز باید تولید کننده مانتو عمده در شیراز وجود داشته باشد چون فرهنگ و نوع پوشش هر شهر با توجه به آب و هوا شرایط فرهنگ هر شهر متفاوت بوده و برای هر شهر تولید کننده و طراحی متناسب با آن شهر را می خواهد.ولی با توجه به نوع پوشش بیشتر زنان ایران که مانتو را انتخاب کرده اند تولید مانتو عمده و پخش مانتو عمده در تولیدی های بزرگ دارای اهمیتی ویژه است و کارخانه های بزرگ برای بانوان کل کشور مانتو هایی طراحی و تولید میکنند.همچنین در نظر تولید کنندگان و پخش کنندگان در شهرهای مختلف تولید مانتو عمده و پخش مانتو عمده جایگاه خاصی دارد و سعی میکنند برای پخش و تولید خود برنامه ریزی خاص و ویژه انجام دهند.

تولید مانتو عمده
بیشتر تولید کنندگان، تولید مانتو را به روش گذشته و بر اساس الگو برش و دوخت انجام میدهند اما تولید کنندگان بزرگ دیگر چون گذشته تنها به این مساله بسنده نکرده و بازار تولید خود را تغییر داده و تولید مانتو را بر اساس برنامه ها و سبک های امروزی طراحی و اجرا می کنند.به صورتی که دیگر از مدیریت های قدیمی، دستگاه های دوخت قدیمی، برش های با دست و حتی خطاهای که در گذشته به وسیله برش با دست به وجود می آمد دیگر خبری نیست.

همینطور امروز شاهد این هستیم که تولید مانتو عمده به دنبال خود پخش مانتو عمده را نیز دارد و علاوه بر اینکه برای تولید کننده به صرفه تر هست.قیمت تولید و توزیع را نیز کاهش داده و مانتو به قیمت پایین تر به دست خریدار میرسد و دیگر از واسطه قدیمی و بازار گرمی ها و…. خبری نیست و نتیجه آن کاهش قیمت نهایی محصول و در نتیجه فروش بیشتر و رضایت بیشتر خریدار میباشد.

چگونگی تولید مانتو عمده
همانطور که در قسمت بالا گفتیم تولید کنندگان بزرگ مانتو عمده دیگر مانند گذشته و به روش سنتی مانتو را تولید نمیکنند.سیستم تولید مانتو عمده دارای ضوابط و برنامه هایی هست و در مطالب موجود هم متوجه خواهید شد.برای تولید یک مانتو باید طرح مورد نظر مانتو طراحی شود که برای انجام اینکار طراحان با استفاده از ذوق و هنر و به روز ترین متدهای و مدهای دنیا و با توجه به مدل های روز دنیا و جدیدترین برنامه های مد طرح هایی درخور بانوان ایرانی را طراحی کرده و جهت تولید مانتو عمده به قسمت طراحی الگو میسپارند.

تولید مانتو عمده
در این قسمت البته پس از تایید طرح های لازم الگو ساز با تحصیلات و همچنین علم کامل به الگو سازی الگوی طرح مورد نظر طراح را طراحی کرده.الگوهای مورد نظر آن را خارج میکند و الگوی آماده شده به قسمت برش کارخانه سپرده میشود.در بسیاری از کارخانه ها همچنان قسمت برش توسط دست انجام میشود اما کارخانه های پیشرفته که کار شان تولید عمده مانتو و لباس های دیگر است فرصت برش با دست و قیچی های برقی و مکانیکی را ندارند.بنابراین الگوهای طراحی شده را به وسیله دستگاه بر روی پارچه ای که از قبل آماده شده اند برش میدهند و سپس تحویل قسمت دوخت میدهند.

فروش عمده مانتو در شیراز
در قسمت دوخت و تولید مانتو عمده ما جدید ترین دستگاه های لازم برای تولید مانتو در دسترس میباشد و تمامی قسمتهای یک مانتو دوخت میگردد.البته پس از همه اینها در تولید مانتو عمده در یک تولیدی مانتو افراد و نیروهایی هستند که به بررسی کارهای دوخت شده و جدا کردن مانتوهای معیوب و دارای عیب میپردازند تا کارهای سالم برای اتو کشی و بسته بندی ارسال شوند.پس از اتو کشی و بسته بندی محصول آماده و برای پخش ارسال میگردد عموما تولید عمده مانتو هرگز پخش دانه ای ندارد.

وب سایت شیک شو تولید کننده انواع پوشاک زنانه از جمله فروش مانتو عمده جدید در انواع مختلف نظیر مانتوی مجلسی، اسپرت و مانتوی اداری می باشد.

نحوه توزیع مانتو
تولید مانتو عموما پخش مانتو عمده را نیز در پی خواهد داشت شرکت های تولیدی بزرگ زمانی را صرف بازاریابی های کوچک نمیکنند ولی این شرکت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شیک شو، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

شیک شو
شیک شو
آگهی: مانتو عمده شیک شو
شیک شو