برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نسوز صنعت پارس

چسب نسوز سیلیکونی ، واشرساز ، آکواریوم ، اسپری فوم

چسب نسوز  سيليكوني ، واشرساز ، آكواريوم ، اسپري فوم

توزیع انواع چسبهای سیلیکونی حرارتی با تحمل حرارتهای مختلف ، انواع چسب های کوره با تحمل دمای 1000 تا 1600 درجه ، چسبهای صنعتی ، چسب آکواریوم ( آنتی باکتریال و بدون بو ) در رنگها و ابعاد متنوع ، چسبهای دو طرفه ، چسبهای نسوز نواری پارچه ای با عرضهای مختلف ، انواع نوار پرایمر ، انواع اسپری فوم و اسپری سیلیکون در فروشگاه نسوز صنعت پارس

توضیحات برخی محصولات پر کاربرد :
1 - چسب نسوز سیلیکون
چسب نسوز سیلیکون دارای تحمل حرارتی 300 تا 350 درجه سانتیگراد و به رنگهای قرمز ، مشکی و طوسی موجود است . از جمله کاربردهای آن می توان به ساخت انواع واشر از جمله سرسیلندر انواع اتومبیل ، چسباندن انواع پارچه های نسوز ، آب بندی و درزگیری انواع دستگاههای صنعتی ، ماشین آلات ، کوره های پخت ، فرها و غیره اشاره کرد . در اکثر صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی ، بهداشتی ، آزمایشگاهی ، خودروسازی و ساخت انواع گرمکن ها ، خشک کن ها و غیره استفاده می شود .
2 – چسب کالوفر
چسب کالوفر محصول کشور بلژیک بوده و قادر به تحمل حرارت بین 1200 تا 1500 درجه سانتیگراد می باشد . رنگ آن مشکی و پس از خشک شدن بسیار سخت و سفت می گردد . از آن برای درزگیری انواع شیار و بدنه کوره ها ، تعمیرات و آب بندی اتصالات و غیره در صنایع مختلف از جمله کوره سازی و صنایع ذوب و صنایع با حرارت بالا استفاده می شود .
3 - چسب نسوز کوره
چسب نسوز کوره با تحمل دمای 1600 درجه سانتیگراد جایگزین ملاتهای نسوز در ساخت کوره ، اتصال آجرهای نسوز ، بردها و الیاف سرامیک ، تعمیر و درزگیری انواع کوره ، پاتیل و مبدل حرارتی با استحکام مکانیکی و حرارتی بالا و اتصال قوی دارای کاربردی آسان می باشد .
4 - انواع چسب آکواریوم
چسب آکواریوم برای اتصال شیشه ، کابینت سازی ، درزگیری آب و انواع سطوح استفاده می شود . در مدلهای مختلف معمولی ، آنتی باکتریال و بدون بو و در رنگهای سفید ، مشکی ، بی رنگ ، آلومینیوم ، مس ، طلا و نقره موجود می باشد .


آدرس : تهران - میدان امام خمینی - خیابان امیرکبیر - نبش ناظم الاطباء جنوبی - شماره 546 - فرج زاده
تلفن : 33941022 – 33933097
همراه : 09121936056
وب سایت : www.nasoozsp.com
ایمیل : Nasooz_sp@yahoo.com
تلگرام : NSP546@

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نسوز صنعت پارس، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

نسوز صنعت پارس
  • تهران، میدان امام خمینی - خیابان امیرکبیر - نبش ناظم الاطباء جنوبی - شماره 546
نسوز صنعت پارس
آگهی: چسب نسوز سیلیکونی ، واشرساز ، آکواریوم ، اسپری فوم
نسوز صنعت پارس