برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مافی-

فروش ماشین های اداری

فروش ماشين هاي اداري

فروشگاه پردیس با بیش از 15 سال سابقه ( ازسال 1378) در زمینه های فروش کامپیوتر، نوت بوک و گوشی موبایل) ماشین های اداری و لوازم جانبی) جهت تامین نیاز های انفورماتیکی اشخاص حقیقی وحقوقی آمادگی خود را اعلام می نماید.
انواع ماشین های اداری
HP- EPSON- GANON- SAMSUNG
انواع پرینتر و اسکنر،چاپ عکس، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی
انواع فاکس و تلفن ، سانترال و ماشین حساب
انواع فتوکپی ، ویدئو دیتا ، پول شمار ، کاغذ خرد کن

چرا با خرید تجهیزات الکترونیکی گران قیمت از برندهای معتبربازار IT ولی فاقد گارانتی یا با داشتن گارانتی های تقلبی و بی نام ونشان ، خود را متحمل هزینه ودر دسر و زحمت تعمیرات و نداشتن گوشی (و استرس کار نکردن صحیح روز پس از خرید - شکسته شدن و یا شکسته بودن در حین تحویل –بروز نبودن ، برنامه ریزی نشده بودن، خط و خش داشتن گوشی به علت ویترینی بودن و ....) می کنید.
آیا بهتر نیست با کمی هزینه بیشتر خیال خود را برای مدت یک سال از هر لحاظ آسوده کنید.
ما با ارائه گارانی های معتبر سریر- مادایران-الماس- ویستا- شاب-اواژنگ-نامتل-هماهنگ- مایکروتل-اوات- تک تیم –ایران رهجو - پارس مایکروتل-امرتات-نقش- شاب سان- خیال شما را برای مدت یک سال از همه لحاظ آسوده می کنیم. و با ارسال کالای شما به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن و با بسته بندی مطمئن و سفارشی برای مصرف کنندگان محترم امنیت خاطر شما را فراهم می کنیم.

لطفا جهت کسب اطلاعات ازنحوه خرید و قیمت روز کالای مورد نظر ، مشخصات دقیق کالای مورد نظرتان را به شماره همراه مجموعه پیامک فرمایید ، تا در اولین فرصت اطلاعات مورد نیاز (قیمت نو قیمت کارکرده و زمان تحویل ارسال گردد.
واحد فروش نوت بوک و PC و و ماشین های اداری :41 73 22 88 - 021
واحد خدمات و گارانتی 88227342
همراه کاری -- 09108581910

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مافی-، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

مافی-
مافی-
آگهی: فروش ماشین های اداری
مافی-