برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا

فروش بنتونیت ویژه سدسازی

فروش بنتونيت ويژه سدسازي

افزایش بنتونیت ویژه سد سازی به خاک ها، سبب افزایش در خصوصیاتی چون حد روانی، شاخص خمیری، انبساط آزاد، درصد رطوبت بهینه، چسبندگی خاک، شاخص تراکم پذیری، ضریب تورم، زمان 50% تحکیم می شود. از طرف دیگر بنتونیت سبب کاهش دانسیته خشک حداکثر، ضریب تحکیم، زاویه اصطکاک داخلی و هدایت هیدرولیکی مخلوط ها می شود.
میزان مصرف بنتونیت در سدهای خاکی تابع خصوصیات منابع قرضه و بنتونیت مورد استفاده است. در ادامه نتایج تحقیقی که برای تهیه خاک رس تماسی در پروژه سد خاکی چشمه زنه شهرکرد انجام شده است ارائه شده است. نتایج نشان داد افزایش بنتونیت، سبب افزایش شاخص خمیری، رطوبت بهینه تراکمی، چسبندگی، زمان 50 درصد تحکیم، شاخص تورم و تراکم پذیری خاک و کاهش دانسیته خشک حداکثر، زاویه اصطکاک داخلی، عدد ظرفیت باربری کالیفرنیا، ضریب تحکیم و ضریب هدایت هیدرولیکی مخلوط های خاک- بنتونیت می شود. علی رغم نقش مهم بنتونیت در کاهش ضریب نفوذپذیری و ضریب تحکیم و افزایش انعطاف پذیری و چسبندگی که از ویژگی مهم رس تماسی هستند، استفاده بیش از 10% وزنی پودر بنتونیت، سبب کاهش دانسیته خشک حداکثر به کمتر از 1.6 گرم بر سانتیمتر مکعب، کاهش چشمگیر زاویه اصطکاک داخلی و عدد ظرفیت باربری کالیفرنیا، افزایش قابلیت تراکم پذیری و ایجاد پدیده واگرایی در آنها می شود. لذا می توان گفت درصد بهینه بنتونیت مصرفی که به منظور بهبود خواص مهندسی این نمونه ها برای تهیه رس تماسی پیشنهاد می شود 10% است.
شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا با در اختیار داشتن معادن بنتونیت و ارائه محصول با کیفیت و قیمتی رقابتی بنتونیت در سد سازی را در اختیار شرکت های سد سازی قرار می دهد. برای ثبت سفارش خرید بنتونیت ویژه سد سازی با ما تماس بگیرید.
http://immd.ir/%D8%B1%D8%B3-%D8%AA%D9%85 %D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%86%D 8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A F%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C/
09331118625
02128421230
02332224502

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
آگهی: فروش بنتونیت ویژه سدسازی
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا