برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Rowyal

حمل لوازم خانه به مسقط عمان با رویال | 0 تا 100

حمل لوازم خانه به مسقط عمان با رويال | 0 تا 100

از جمله کشورهایی که ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می کنند کشور عمان می باشد. به همین دلیل دغدغه حمل لوازم منزل از ایران به عمان و رسیدن صحیح کلیه لوازم زندگی به منزل جدید می تواند ذهن بسیاری از مهاجرین را به خود مشغول کند. رویال با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی لوازم منزل به کشور عمان می تواند شریک حمل و نقل خوبی در این زمینه بشمار آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان شرکت بازرگانی رویال تماس بگیرید.

روش ارسال لوازم منزل به عمان توسط رویال

لوازم منزل همیشه در گروه کالاهای حساس به جابجایی قرار می گیرد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که در طول مسیر از ایران به عمان تحت هیچ شرایطی تخلیه و بارگیری مجدد صورت نگیرد. به همین دلیل رویال، با ارسال کانتینر به درب منزل شما در ایران، و صدور بیمه نامه کل لوازم تا رسیدن به مقصد کالای شما را به صورت امن و بدون هیچ گونه تخلیه به دست شما خواهد رساند.

برای این کار تنها کافی ست که شما آدرس های بارگیری در ایران و تخلیه در عمان را به ما اعلام کنید. پس از آن کلیه مراحل حمل تا بندرعباس، امور گمرکی، حمل دریایی، ترخیص در بندرصحار و حمل زمینی تا آدرس شما، تنها توسط رویال انجام خواهد شد. برای استارت کار لازم است که شما لیست دقیقی از لوازم خود و تعداد بسته ها را در قالب پکینگ لیست به ما اعلام کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Rowyal، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ ماه پیش ثبت کرده ... و ۶ روز پیش به روز شده.

Rowyal
Rowyal
آگهی: حمل لوازم خانه به مسقط عمان با رویال | 0 تا 100
Rowyal