برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی رفعت

مرکز فروش و نصب دزدگیر سیلورین Silverene

مركز فروش و نصب دزدگير سيلورين Silverene

تلفن:77277545-021 نمایندگی رسمی فروش ، نصب و خدمات پس از فروش دزدگیر سیلورین Silverene

******************

دارای یکسال بیمه سرقت خودرو (بیمه ایران) و با پرداخت خسارت تا سقف 350,000,000 ریال

-----------------------------------

دزدگیرهای Silverene دارای 3سال گارانتی (1سال تعویض) و 60 ماه خدمات پس از فروش به همراه 2 ریموت تصویری می باشد .

*دزدگیر سیلورین همراه با 2 گارانتی معتبر توسط مرکز خدمات سیلورین و بیمه ایران*

************************************

تلفن:77802401 - 77277545-021

شماره پشتیبانی: مهدی رفعت 09121860411

شماره پیامک: 10009121860411

سایت: www.carper.ir

اینستاگرام: instagram.com/persiancar.sport

کانال تلگرام: telegram.me/carper110

***********************************

مرکز فروش و خدمات پس از فروش سیلورین :

دزدگیر سیلورین ( Silverene ) یکی از محصولات شرکت Tenon می باشد که تولید کننده محصولات حرفه ای سیستم امنیتی خودرو ( Car Alarm ) است ، این شرکت با حدود 20 سال تجربه و با توجه به دانش و تلاش مهندسان ایرانی و متخصصان خود ، توانسته به یکی از برندهای شناخته شده در صنعت سیستم امنیتی خودرو تبدیل شود و هم اکنون کالاهای این شرکت با برندهای معروف در اروپا و خاور میانه به فروش می رسد ، دزدگیر Silverene نیز یکی از این برندها می باشد که با نظر مهندسین ایرانی تغییراتی عمده ای در آن صورت گرفته تا با انواع خودروهای موجود در داخل ایران هماهنگ شده و به راحتی بر روی انواع خودروها نصب گردد.
خط مشی اصلی این شرکت بر پایه کیفیت و نوآوری می باشد ، به طوریکه با اِعمال دقت و کنترل خاص بر روی خط تولید محصولات خود ، توانسته است استاندارد کنترل کیفیت محصولات خود را از IQC به PQC و FQC ارتقاء دهد و این پیشرفت مهم را مدیون تلاش و پشتکار مهندسین و متخصصان خود می داند.
طرح های منحصر به فرد ، قطعات با کیفیت ، مهندسان و متخصصین با تجربه ، ماشین آلات خط تولید با تکنولوژی روز دنیا باعث شده تا این شرکت بتواند استاندارهای روز دنیا مانند ISO9001 ، TS16949 و گواهی نامه های معتبر جهانی CE , ROHS , FCC , FDA را دریافت نماید.

همین طور سرعت پیشرفت و نوآوری در این شرکت به حدی می باشد که با حدود 20سال تجربه توانسته اولین نمونه دزدگیر تصویری با قابلیت اثر انگشت را تولید و روانه بازار نماید . فناوری روز دنیا در دستگاههای الکترونیکی جدید بر اساس وزن و حجم کمتر و کارایی و طول عمر بیشتر می باشد که دزدگیرهای سیلورین از این فناوری بهره گرفته و قطعات خود را با این تکنولوژی طراحی کرده است.
مرکز خدمات پس از فروش سیلورین ، افتخار دارد نمایندگی خدمات پس از فروش این محصول که کاملترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا را در اختیار دارد به شما هموطنان گرامی ارائه دهد ، این مرکز با ارائه خدمات تخصصی در این زمینه نیاز مشتریان این محصول با کیفیت را برآورده می سازد. دزدگیرهای Silverene دارای 3سال گارانتی (1سال تعویض) این مرکز و 60 ماه خدمات پس از فروش می باشد . این مرکز با داشتن مهندسین و متخصصین مجرب فنی به بهترین نحو پاسخگوی خدمات پشتیبانی به مصرف کنندگان محترم در ایران می باشد .

----------------------------------------

بیمه سرقت خودرو (بیمه ایران) :

طبق بیمه نامه شماره 1393/2858/1/101/5206/14 شرکت سهامی بیمه ایران تایید و گواهی می نماید که مسئولیت ناشی از خسارت مالی (سرقت کلی خودرو) به استفاده کنندگان از دزدگیرهای تصویری سیلورین در نتیجه عدم کیفیت آنها را پس از احراز مسئولیت بیمه گذار طبق رای مراجع قضایی حداکثر تا سقف 350.000.000 ریال و به مدت 12 ماه از تاریخ حداکثر 10 روز پس از نصب جبران می نماید. حداکثر تعهد بیمه گر برای هر خودرو ارزش تعیین شده توسط کارشناسان بیمه گر و حداکثر تا سقف 350.000.000 ریال می باشد ، که پس از انتقال کلیه حقوق قانونی مالک خودرو و انتقال سند خودرو به بیمه گر پس از گذشت3 ماه قابل پرداخت می باشد.

***********************************

سابقه فعالیت :

مرکز خدمات پس از فروش دزدگیر سیلورین افتخار دارد تا خدمات متفاوتی به مشتریان خود ارائه نماید ، لذا مدیر عامل و گروهی از مهندسین اسبق شرکت ایمن خودرو آسیا مجموعه جدید و مستقل خدمات پس از فروش سیلورین را راه اندازی نموده تا با استفاده از چندین سال تجربه موفق مدیریت و دانش فنی مهندسین مجرب دریچه نوینی از خدمات با کیفیت را به مشتریان گرامی ارائه دهند و امروز بالاترین حد خدمات را برای شما عزیزان تدارک دیده است.

**********************************

قابلیت های ویژه دزدگیر سیلورین :

1 - دزدگیرهای سیلورین دارای 3 سال گارانتی می باشند و تنها

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی رفعت، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ ساعت پیش به روز شده.

مهدی رفعت
مهدی رفعت
آگهی: مرکز فروش و نصب دزدگیر سیلورین Silverene
مهدی رفعت