برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمود باقریان

سنگ نمک

سنگ نمك

شرکت نمک شایان (کارخانه نمک شایان) با فروش گسترده سنگ نمک در سطح کشور و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید نمک و بهره گیری از کادر مجرب آماده همکاری با کارخانه ها ، شرکتها و صنایع مصرف کننده سنگ نمک صنعتی می باشد. در این راستا محصول سنگ نمک که حاصل استخراج از معادن استان سمنان و بویژه شهرستان گرمسار می باشد را به حضور مصرف کنندگان گرانقدر معرفی می نماییم . سنگ نمک موجود از طریق استخراج به روش اتاق پایه بدست آمده و لذا از حداقل میزان رطوبت برخوردار است و میتوان آن را در ابعاد و انواع مختلفی دسته بندی کرد که به شرح زیر می باشد:
سنگ نمک مخلوط که معمولا جهت خوراک کارخانه نمک صنعتی مورد مصرف می باشد ، سنگ نمک دستی که پس از استخراج در معدن نمک توسط نیروی انسانی به ابعاد کوچکتر خرد شده و آماده بارگیری میشود، خاطر نشان می گردد که سنگ نمک دستی فاقد خاک نمک بوده و در دو نوع " مخصوص دام " و "ریز" تولید می شود که ابعاد سنگ دامی جهت جلوگیری از هدر رفتن سنگ نمک در هنگام استفاده بزرگتر است.
از کاربردهای سنگ نمک می توان به نمک نساجی ، نمک دباغی ، نمک برفروبی ، تولید نمک آشپزخانه ، نمک احیائ رزین ، نمک تصفیه آب ، نمک بویلر، نمک گل حفاری ، نمک صنایع شوینده ، نمک خوراک دام وطیور، نمک چاه نفت ، نمک چاه ارت ، نمک دیگ بخارو......نام برد .
تلفکس 77591208
موبایل 09121381069 – 09366711838
پست الکترونیکی: iranore@gmail.com info@sepidor.com
صفحه شرکت نمک شایان: www.shayansalt.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمود باقریان، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

محمود باقریان
محمود باقریان
آگهی: سنگ نمک
محمود باقریان