برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پرتو

دوجداره در اهواز

دوجداره در اهواز

درب و پنجره دو جداره
متخصصین این شرکت پس از بررسی و اندازه گیری پروژه شما وارائه مشاوره های لازم ، نقشه پیشنهادی درب و پنجره های درخواستی شما را ترسیم کرده و پس از تایید توسط شما ، سفارش ساخت آن را به کارخانه اعلام می دارند.
لازم به ذکر است که برای تمامی پروژه ها شامل نوسازی و بازسازی ، قابلیت ساختن درب و پنجره UPVC موجود می باشد.
برای پروژه های نوسازی ، سازنده می بایست فریم های آهنی ساخته شده ( توسط ایشان و یا توسط شرکت ) را نصب کرده وسپس توسط کارشناس اعزامی شرکت به محل اندازه گیری نهائی انجام می گردد.برای این پروژه ها ، امکان نصب روزانه 30 پنجره توسط متخصصین نصب شرکت فراهم می باشد. لازم به ذکر است که نوع قوطی آهنی و ابعاد آن منوط به نوع پروفیل UPVC ( سری پروفیل که بیانگر ضخامت و چند محفظه بودن آن است ) می باشد.
برای پروژه های بازسازی ( تعویضی ) ابتدا کارشناس اعزامی شرکت ، پنجره های قدیمی موجود را بررسی کرده وپس از ارائه مشاوره ، با تایید شما نوع سیستم نهائی پنجره های جدید مشخص شده و سفارش ساخت آن داده خواهد شد.
مایه مباهات این شرکت بوده که شما هموطنان عزیز ، بدون درنظرگرفتن حجم پروژه ، از خدمات ما بهره مند شوید.
هدف از ساختن چنین پنجره هایی قطع ارتباط محیط داخلی و خارجی و تبادل حرارت و برودت این دو محیط است. اساس این شیشه های دو جداره بر مبنای ایجاد یک فضای خالی پر از هوای خشک و یا استفاده از یک گاز بی اثر مانند گاز آرگون بین دو صفحه شیشه ای است. به همین دلیل هدایت گرما و یا سرما بین جداره دو شیشه کاهش یافته و از انتقال گرما یا برودت و همچنین صدا از طریق پنجره بین دو محیط داخل و خارج به نحو چشمگیری کاسته می شود.

تماس مستقیم مهندس پرتو 09166088568

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پرتو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت پرتو
  • خوزستان، اهواز-بهارستان بلوار اقارب پرست پشت دانشگاه شهرداری پلاک 75
  • 061 3321 4488
شرکت پرتو
آگهی: دوجداره در اهواز
شرکت پرتو