برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ارتباطات پیام موج

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

دستگاه تقويت كننده آنتن موبايل

فروش دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل
تقویت آنتن موبایل خانگی
تقویت کننده امواج تلفن همراه
تقویت کننده آنتن موبایل در مشهد
دستگاه تقویت کننده سیگنال آنتن موبایل در مشهد

شرکت ارتباطات پیام موج، به عنوان پیمانکار همراه اول و شرکت مخابرات استان خراسان، مجری فروش و نصب سیستمهای تقویت کننده سیگنال تلفن همراه بصورت خانگی (تقویت کننده موبایل در برجهای مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، ادارات، هتلها، طبقات منفی ساختمانها، هایپر مارکتها، سالنهای ورزشی و زیبایی و نقاط فاقد پوشش آنتن موبایل) و بصورت خارج از شهر (شامل کارخانجات، معادن، سدها، سوله ها، کارگاه های راه سازی، باغات، ویلاها، زمینهای زراعی و تمام نقاط کور و فاقد آنتن دهی تلفن همراه) آماده خدمت رسانی و ایجاد پوشش تلفن همراه برای تمامی اپراتورها می باشد.
شرکت ارتباطات پیام موج با بیش از 20 سال سابقه در زمینه نصب دستگاه های تقویت کننده موبایل، موفق به دریافت چندیت تاییدیه و تشویق نامه از سازمانها و حوزه های مربوطه گردیده است.
تمامی دستگاه های منصوبه این شرکت دارای یکسال گارانتی کامل تعویض می باشد.
شرکت ارتباطات پیام موج، با تیمی متخصص و مجرب، آماده اعزام کارشناسان فنی خود جهت بازدید از مجموعه و محل مورد نظر شما، ارائه پلن و تجهیزات مناسب جهت ایجاد پوشش کامل موبایل برای تمامی گوشی ها بصورت نامحدود می باشد.

مهمترین مشکل در گیرندگی موبایل در محیط های باز ضعف سیگنال می باشد. در این حالت علاقمندی مشتری به افزایش محدوده پوشش موبایل می باشد. که مشتریان و حتی اپراتورهای موبایل ترجیح می دهند در این مناطق به جای نصب BTS جدید که پرهزینه می باشد از تقویت کننده موبایل استفاده کنند. مشکل دیگر این محیط ها ترافیک بالا در مکالمات است که اپراتورها علاقمند به انتقال ترافیک به ایستگاه های دیگر هستند.

ارتباطات پیام موج، با استفاده از تکرارکننده های تلفن همراه دسترسی همگان را در نقاط کور به سرویس های موبایل و GSM فراهم نموده است.



Channel Selective Repeater با امکان انتخاب 2 تا 8 کانال، مناسب برای استفاده در شبکه WLL و محیط باز.

Adjustable Band Selective Repeater با امکان انتخاب بازه ای فرکانس که می تواند از یک پهنای باند نازک 25Khz تا کل پهنای باند گسترده باشد مناسب برای استفاده در برج ها ، تونل ها ، محیط سرپوشیده با مساحت های بالا و محیط باز.

Frequency Shifting برای انتقال حجم زیادی از داده به یک منطقه خاص به کار می رود. از دو دستگاه master و slave تشکیل شده و فرکانس انتقالی بین دو دستگاه می تواند 1500Mhz، 1800Mhz و یا 900Mhz باشد. مناسب برای استفاده در شبکه WLL و محیط باز.

Indoor Booster جهت پوشش بصورت indoor (محیط های سرپوشیده) با توان کم و تقویت تمام پهنای باند. مناسب برای منازل، دفاتر و محیط های سرپوشیده از 100 تا 2000 متر مربع.

ویژگی ها : کاملا سازگار با سیستم مخابراتی و قابلیت پشتیبانی همزمان از کلیه اپراتورهای فعال در کشور - امکان استفاده در دشوارترین شرایط آب و هوایی - اقتصادی ترین روش برای ایحاد پوشش کامل و انتقال ترافیک در مساحت های مختلف .

انواع این دستگاه ها در نقاط کور و فاقد آنتن دهی تلفن همراه مانند: برخی طبقات ساختمان های سازمان ها ، ادارات ، مراکز دولتی و خصوصی - هتل ها و مراکز اقامتی - کارگاه ها و کارخانجات - مجتمع های مسکونی و تجاری - طبقات و زیر زمین ساختمان ها - اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده - فروشگاه ها ، رستوران ها - ویلاهای خارج از شهر - پارکینگ ها - تونل ها - مترو - معادن - سدها - کارگاه های راه سازی و حتی گسترش پوشش دهی جاده ها قرار می گیرد و مشکل انتن دهی و ضعف سیگنال یا قطع و وصل مکالمات به کلی رفع می شود .

فروش رپیتر موبایل ، فروش انواع رپیتر (تکرارکننده تلفن همراه) : رپیتر باند سلکتیو ، رپیتر ICS جهت تقویت آنتن موبایل در فضای باز با هر وسعت و مساحت
تکرار کننده و تقویت کننده همراه رپیتر
جهت پوشش آنتن دهی همراه در نقاط کور
قابلیت پشتیبانی از کلیه اپراتورهای همراه در ایران دارای نمایشگر جهت مانیتورینگ قدرت و پوشش هر اپراتور تنظیم پوشش و نمایش خطاهای ناشی از نصب
دارای ترافیک و پهنای باند نامحدود جهت پوشش همزمان مشترکین در محدوده
پوشش و پشتیبانی از کلیه امکانات همراه بصورت همزمان
این سیستم بصورت انحصاری علاوه بر پوشش امکانات voice و sms قابلیت پوشش و پشتیبانی کلیه امکانات فعال همراه اعم از اینترنت و در نقطات کور و محدوده پوشش دستگاه فراهم می کند
بدون کابل پوشش از طریق امواج رادیویی در فرکانس های 900 و 1800 مگاهرتز 2باند)

کارشناسی: 09155073854

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ارتباطات پیام موج، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

ارتباطات پیام موج
ارتباطات پیام موج
آگهی: دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل
ارتباطات پیام موج