برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیز صنعت: مهندس رضائی

نسل جدید پکینگ ضد رسوب اسپلش مدیا ( مدیای ضد رسوب )

نسل جديد پكينگ ضد رسوب اسپلش مديا ( مدياي ضد رسوب )

جدید ترین متد پکینگ پال رینگ ضد رسوب - پکینگ پالرینگ ضد رسوب - اسپلش مدیای ضد رسوب - پکینگ مدیای ضد رسوب - پکینگ ضد رسوب کولینگ تاور ، پکینگ ضد رسوب برج خنک کننده
با توجه به استفاده روز افزون از پکینگ های مدیا و اسپلش . رندوم پکینگ و پالرینگ و راشینگ رینگ در برج ها و تاور های خنک کننده و کولینگ تاور و راندمان بالای این نوع پرکن ها و پکینگ ها در سیستم خنک کردن آب و هوا بر آن شدیم که با توجه به نیاز بازار و تجربه کارشناسان و متخصصان در صنایع شیمیائی محمد در این زمینه پکینگی طراحی نمائیم که بر اثر مرور زمان در سیستم های مخصوصا آبی با توجه به املاح و رسوبات بالای آب در مناطق صنعتی پکینگ مورد استفاده کمتر رسوب گرفته و براحتی رسوبات بجای مانده بر روی آن تمیز گردد . لذا پکینگ های مورد استفاده قبلی که از نوع شانه تخمرغی و لانه زنبوری استفاده می شد بر اثر گذر زمان و رسوبات آب دچار گرفتگی می شد و به مراتب راندمان پکینگ و به طبع آن راندمان برج خنک کننده پائین می آمد تا جایی که مجبور به تعویض و صرف هزینه زیاد جهت جایگزین کردن پکینگ ها میشد .
لذا هم اکنون بهترین و جدید ترین نوع پکینگ اسپلش مدیا یا پالرینگ با خاصیت ضد رسوبی در تجهیز صنعت زیر مجموعه صنایع شیمیائی محمد تحت نظر مهندس رضائی تولید گردیده است .
لذا این نوع پکینگ با عنوان نیو پالرینگ ، نیو اسپلش مدیا ، نیو رندوم پکینگ در چندین سایز مختلف تولید گردیده است .
تلفن مشاوره و سفارش پکینگ : مهندس رضائی ( مهندس شیمی گرایش صنایع پالایش و پتروشیمی ) 09370648945
www.pallring.ir

www.packingiran.ir

www.pall_ring@yahoo.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیز صنعت: مهندس رضائی، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ هفته پیش به روز شده.

تجهیز صنعت: مهندس رضائی
تجهیز صنعت: مهندس رضائی
آگهی: نسل جدید پکینگ ضد رسوب اسپلش مدیا ( مدیای ضد رسوب )
تجهیز صنعت: مهندس رضائی