برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
یادمان ارک میهن

طراحی و اجرای سیستم سقف یکپارچه(زیپ پانل- کالزیپ- بمو)

طراحي و اجراي سيستم سقف يكپارچه(زيپ پانل- كالزيپ- بمو)

شرکت یادمان ارک میهن از سال 1387 در شهر تبریز با هدف نو آوری در صنعت ساختمان و سازه های صنعتی تاسیس گردید. این شرکت پس از طی4سال تجربه کاری در زمینه ساخت انواع سالنهای صنعتی و مسکونی وهمچنین پوشش و ایزولاسیون سازه های صنعتی به این نتیجه رسید که در طرحهای خاص که مهندسین معمـار جهت زیبایی پروژه ها از آن استفاده می کنند ، ساندویچ پانل پاسخـگو نمی باشد و درصـورت عدم استفاده از ساندویچ پانل بحث اتلاف انرژی و عدم عایق بودن مانع طراحی های خاص می شد ، جهت رفع این مشکل متخصصین شرکت به فکر محصـولی بودندکه در نهایت زیبایی ظاهری تمام خصوصیات ساندویچ پانل را نیز داشته باشد و تمامی ایرادات استفاده از ساندویچ پانل را نیز بپوشاند. فلذا با همکاری متخصصین خارجی و با واردات و ساخت دستگاهها و متعلقات سیستم zip panel در سال 91 این سیستم را راه اندازی و شروع به تولید پروفیلهای این سیستم در شهر تبریز نمودند. سیستم زیپ پانل در حقیقت یک سبک ساختمان سازی انعطاف پذیر می باشد که عایق صوت و گرما بوده و در برابر اثرات نا مطلوب هوا ، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می باشد. با این سیستم به راحتی می توان دهانه های بزرگ و حتی اشـکال منحنی شکل را نیز پوشش داد و عملا نیاز به تعمیرو نگهـداری ویژه ای نیست بنابراین استفاده از آن موجب کاهش هزینه ها و افزایش ارزش افزوده در طولانی مدت می گردد نحوه تولید و نصب Zip panel سیستم پوشش zip panel به صورتی است که هیچـگونه نقطه ضعفی که موجب نشتی آب گردد در آن وجود ندارد. بدین معنی که در لایه نهایی این سیستم حتی یک پیـچ و سوراخ وجود ندارد. در سیستم zip panel دستگاه رول فـرمینگ در محل کارگاه پروفیلهای ورق فلزی را در طول مورد نیاز بدون هیچگونه محدودیت طولی تولید می کند و پس از نصب آنها درکنار یکدیگر این پروفیلها با دستگاه مخصوص به یکدیگرجفت (zip) می شوند. این سیستم قابلیت اجرا به صورت یک لایه و یا دولایه را دارد ، بدین معنی که در مکانهایی که نیـاز به عایق کاری سقف و یا دیوار وجود دارد می توان یک لایه زیرین از ورق گالوانیزه نصب نمود و پس از اجرای عایقهای رطوبتی و حرارتی لایه نهائی را مطابق جزئیات طراحی شده اجرا کرد.
محاسن این سیستم به شرح زیر است :
1 - قابلیت طراحی نامحدود برای کلیه اشکال هندسی مورد نظر طراحان
2 - تولید و اجرای سریع
3 - طول تولیدی تا بیش از 150 متر
4 - عملکرد عالی حرارتی و صوتی
5 - بهترین انتخاب برای پوشش ورزشگاهها ، سالنهای صنعتی ، ساختمانهای بزرگ تجاری و اداری ، بیمارستانها ، فرودگاهها و مساجد و ...

تولید در محل پروژه دستگاه رول فرمینگ و کرو zip panel را می توان در هر جا مورد استفاده قرارداد. از قابلیتهای این سیستم ، توانائی پوشش سقفهای با قوس محدب و یا مقعـر می باشد . همچنین قابلیت تولید پروفیل مورد نیاز سقفهای کروی و یا بیضـوی شکل را به صورت (Conic ) دارا می باشد . پروفیلهای تولیدی در صورتیکه روی سقفهایی با شعاع انحناء بیش از40 متر قرار بگیرند بدون نیاز به قوس دهی و تحت تاثیر وزن خود ، روی سقف قرار می گیرند. در شرایطی که شعاع انحناء سقف کمتر از 40 متر باشد ، می بایستی با دستگاه مخصوص Curving قوس لازم را در پروفیل ایجاد نمود.
عایق اصلی مورد استفاده در سیستم zip panel پشم سنگ می باشد که به جای آن می توان از پلی استایرن ، پلی یورتان و پشم شیشه نیز استفاده کرد. پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی که مقادیر آن در جدول زیر مشخص شده ، عایق صوتی خوبی نیز می باشد که طبق آزمایشات صورت گرفته مقاومت عایق صوتی پشم سنگ برابر 53dB در واحد سطح می باشد.

برای محاسبه قیمت پروژه و مشاوره، همکاران ما همه روزه در خدمت مشتریان عزیز میباشند.
آدرس شرکت: تبریز، ائل گلی ، فلکه خیام ، کوچه میخک2،ساختمان میخک، طبقه 3، شرکت یادمان ارک میهن
فاکس:04133322884
تلفن:84-82-33272581-041
موبایل:09143189087-09141192459
www.yadmanark.com
www.zippanel.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

یادمان ارک میهن، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ روز پیش به روز شده.

یادمان ارک میهن
  • آذربایجان شرقی، تبریز- ائل گلی،کوچه میخک 2، ساختمان میخک، طبقه سوم شرکت یادمان ارک میهن
  • 041 3327 2581
یادمان ارک میهن
آگهی: طراحی و اجرای سیستم سقف یکپارچه(زیپ پانل- کالزیپ- بمو)
یادمان ارک میهن