برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هایتک آپشن

نصب کروز کنترل و لیمیتر تندر90 اتوماتیک

نصب كروز كنترل و ليميتر تندر90 اتوماتيك

فروش و نصب کروز کنترل و لیمیتر تندر 90 ( ال90 ) اتوماتیک در تهران و شهرستان ها با دو سال گارانتی تمامی قطعات،کیفیت بالا و قیمت مناسب
کروز کنترل با کلیدهای کنترل اهرمی (مشابه اهرم دسته راهنما کنار فرمان) نصب می شود. اهرم دسته راهنما شامل 6 دکمه یک چراغ دو رنگ، یک حافظه موقت و دو حافظه ثابت قابل تنظیم می باشد. دسته راهنما قابل نصب در هر دو سمت فرمان است.

*مجموعه کروز کنترل ویژه خودرو تندر 90 اتوماتیک همراه با لیمیتر عرضه می گردد*

ویژگی های این سیستم عبارتند از:
1- تنظیم بسیار دقیق سرعت خودرو حتی در شیب های جاده
2- قابلیت افزایش و یا کاهش دقیق سرعت به میزان دلخواه با استفاده از دکمه های روی فرمان خودرو با دقت 1 km/h
3- امکان استفاده از کروز کنترل و تثبیت دقیق سرعت حتی در سرعت های پایین (از 35 km/h به بالا)
4- امکان استفاده از پدال گاز برای افزایش مقطعی سرعت خودرو در مواردی نظیر سبقت گرفتن
5- قابلیت نصب در مدت زمان بسیار کوتاه (حداکثر یک ساعت) و بدون دستکاری در سیستم برق و سیم کشی خودرو و نیز بدون هرگونه تغییرات مکانیکی در بدنه خودرو

با استفاده از کروز کنترل سفری متفاوت را تجربه کرده و از آسایش و راحتی در سفر لذت ببرید ضمن اینکه دیگر نگران تجاوز سرعت از محدوده مجاز سرعت نخواهید بود.

========================
کروز کنترل چیست؟
کروز کنترل ابزاری برای ثابت نگهداشتن سرعت خودرو بر روی میزان سرعت دلخواه راننده است. در این سیستم، امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده است. هنگامی که راننده قصد دارد در مسیری با سرعت ثابت رانندگی کند، کافیست سیستم را روشن کرده و در سرعت مورد نظر آن را فعال نماید. از آن پس کروز کنترل وظیفه ثابت نگهداشتن سرعت خودرو را برعهده خواهد گرفت و راننده می تواند در کمال آسودگی خاطر پای خود را از روی پدال گاز بردارد. راننده همچنین قادر است هر جا که نیاز به افزایش سرعت لحظه ای خودرو داشت (نظیر سبقت گرفتن) با فشردن پدال گاز سرعت خودرو را افزایش دهد و پس از برداشتن پا از روی پدال گاز سرعت خودرو مجددا بر روی سرعت تنظیم شده قبلی ثابت خواهد ماند. از دیگر ویژگی های سیستم کروز کنترل می توان به قابلیت افزایش و یا کاهش دقیق سرعت خودرو با استفاده از دکمه های روی فرمان و نیز امکان بازیابی آخرین سرعت ثبت شده از حافظه سیستم اشاره کرد. همچنین این سیستم دارای دو حافظه ثابت قابل تنظیم است که تعیین سرعت کروز را در شرایط مختلف راحت می نماید.

لیمیتر چیست؟
در حالت لیمیتر سرعت خودرو در اختیار راننده است، لیمیتر یا همان محدود کننده سرعت، این اطمینان را به راننده می دهد که سرعت خودرو از ماکزیمم سرعت تعیین شده فراتر نرود. این سرعت می تواند توسط کلیدهای واسط افزایش یا کاهش یابد و درصورت فشردن کامل پدال گاز، لیمیتر غیرفعال خواهد شد. این قابلیت تنها در خودروهای تراتل برقی قابل استفاده است.


* مشاهده لیست جدید قیمت ها در سایت pksharif.com *


جهت اطلاع از آدرس و تلفن نمایندگی های تهران و شهرستان ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

تلفن دفتر فروش: 22144096 (ساعات اداری)
موبایل: 09125861204 (خارج از ساعات اداری)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت pksharif.com مراجعه نمائید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هایتک آپشن، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هایتک آپشن
هایتک آپشن
آگهی: نصب کروز کنترل و لیمیتر تندر90 اتوماتیک
هایتک آپشن