برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس رضائی

سدل رینگ پلی پروپیلن

سدل رينگ پلي پروپيلن

پکینگ سدل رینگ پلی پروپیلن یا پکینگ زین اسبی اینتالوکس پلی پروپیلن
پکینگ زین اسبی اینتالوکس ترکیبی از استوانه و زین هست که از مزایای این دو بهره مند است. این ساختار به توزیع وپخش مایع کمک می کند و مقادیر حفره های گاز را بزرگ می کند . پکینگ زین اسبی اینتالوکس مقاومت کمتری ، دبی بیشتر و کارایی بیشتری نسبت به پکینگ پال رینگ دارد . این یکی از پکینگ های بسیار پرکاربرد با مقاومت خوب است .
مزایای پکینگ سدل رینگ سوپر اینتالوکس :
افت فشار کم ، فلاکس زیاد و دبی بالای فاز مایع و بازده بالایی در انتقال جرم دارد و کنترل آن در فرآیند ها و عملیات اسکرابر ، برج احیاء ، برج جذب و برج دفع و برج های خنک کننده آسان است .
دیگر مزایا :
نسبت خلأ زیاد ، افت فشار کم ، ارتفاع واحد انتقال جرم کم ، نقطه سیلاب زیاد ، تماس یکنواخت گاز مایع ، وزن مخصوص کوچک ، راندمان بالای انتقال جرم

چرا باید از پکینگ سوپر اینتالوکس سدل رینگ استفاده کرد :
1. ساختار خاص پکینگ سوپر اینتالوکس سدل رینگ باعث می شود که دارای دبی و فلاکس بزرگ فاز محلول ، افت فشار کم ، قابلیت ضد ضربه مناسب باشد.
2. مقاومت شدید در برابر خوردگی شیمیایی ، فضای خالی بزرگ. صرفه جویی در انرژی ، هزینه کم بهره برداری و بارگیری و تخلیه آسان .
این پکینگ های مختلف پلاستیکی برج به طور گسترده ای در صنایع نفت و شیمیایی ، کلرید قلیایی ، گاز و حفاظت از محیط زیست با حداکثر استفاده می شود.

www.packingrezaei.ir

www.packingiran.ir

مهندس رضایی
09035953362
09370648945

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس رضائی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ساعت پیش به روز شده.

مهندس رضائی
مهندس رضائی
آگهی: سدل رینگ پلی پروپیلن
مهندس رضائی