برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
sazehgostarshomal.com

خرید و فروش ویلا در شمال مازندران نوشهر

خريد و فروش ويلا در شمال مازندران نوشهر

خرید ویلا شهرکی در شمال

این ویلای نوساز در نوشهر میباشد و در منطقه بی نظیر در شمال کشور و در منطقه سیسنگان ساخته شده است. بنای این ویلای نوساز به متراژ 320 متر مربع و در زمینی به متراژ 470 متر مربع در منطقه جنگلی سیسنگان با چشم انداز بسیار زیبا بنا شده است.

ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 اتاق خوابو روف گاردن می باشد است و دارای ویوی عالی جنگل می باشد. از امکانات داخلی این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ، کابینت، نور پردازی مخفی، کفپوش

های زیبا و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید ویلا در نوشهر مشتاق تر نماید. محیط خارجی این ویلا با گیاهان و درختچه طراحی شده که باعث جذابیت و زیبایی این ویلا جنگلی در نوشهر شده

است که چشم هر بیننده ای که به دنبال خرید ویلا در شمال می باشد را به خود جذب می کند.

موقعیت این ویلا شهرکی است و منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته، یکی از خوش نام ترین مناطق در شمال کشور است که ساکنین آن عمدتا غیر بومی می باشند.

این ویلا دارای سند ششدانگ عرصه و عیان می باشد .

سن این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای پکیج و پارکینگ و انباری می باشد. شرایط پرداخت این ویلای جنگلی به صورت چک و نقد است.

قابل ذکر است که برای ساخت این ویلا جنگلی از بهترین متریال ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران شرکت سازه گستر شمال انجام شده است.

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید، شهر بندری نوشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نزدیکی شهر نوشهر به کوه و دریا، دسترسی راحت به امکانات رفاهی نظیر فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران و … بر اهمیت و ارزش این شهر افزوده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زبر تماس بگیرید :

همراه: 09125000436 - 09358983352
مهندس صالح خویی
www.sazehgostarshomal.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

sazehgostarshomal.com، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

sazehgostarshomal.com
sazehgostarshomal.com
آگهی: خرید و فروش ویلا در شمال مازندران نوشهر
sazehgostarshomal.com