برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رجبی

دوربین وای فای گردان 360درجه

دوربين واي فاي گردان 360درجه

این محصول یک دوربین چرخشی با قابلیت اتصال وای فای و چرخش 360 درجه در راستای افقی و 180 درجه در راستای عمودی است و کنترل دوربین بطور کامل تنها از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی همراه براحتی در دستان شما خواهد بود.
نصب و راه اندازی این دوربین WIFI نیاز به تخصص خاصی نداشته و در کمترین زمان ممکن امکان رویت تصویر این دوربین بر روی موبایل میسر میشود.
با طراحی ال ای دی های دید در شب بر روی سری جدید این دوربینها امکان رویت تصاویر در تاریکی شب تا 15 متر وجود دارد.
انتقال صدا و تصویر همزمان از ویژگی های این دوربین همه کاره بشمار میرود و همچنین به دلیل وجود میکروفون و اسپیکر داخلی بر روی بدنه دوربین امکان ایجاد صدای دوطرفه بین کاربر و دوربین وجود دارد. میتوان با اتصال دوربین به شبکه اینترنت از هر نقطه دنیا تصویر و صدای محیط مورد نظر را رصد کرد.
سازنده شیار کارت حافظه ای بر روی بدنه دوربین تعبیه کرده که قابلیت اتصال کارت حافظه تا ظرفیت 64 گیگا بایت را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد تا علاوه بر رویت تصاویر تمام جزئیات را جهت بازبینی مجدد ذخیره کرد.
در مواقع لزوم میتوان تصاویر را به مقیاس 4X بزرگنمایی کرد و همچنین به دلیل وجود تکنولوژی تشخیص حرکت علاوه بر هشدار بر روی موبایل و یا ایمیل دوربین فیلم و عکس مربوطه را به گوشی موبایل ارسال میکند.
این دوربین هم بصورت دیواری و هم به صورت سقفی و یا رومیزی نصب میشود و با اپلیکیشن های اندروید IOS و ویندوز سازگاری کامل دارد.
این دوربین مداربسته وایرلس رم خور هیچ نیازی به دستگاه های ضبط کننده نظیر DVR و یا NVR ندارد


کیفیت و کارایی این دوربین تضمین میشود و نسبت به کالاهای مشابه از نظر کیفی در سطح بالاتری قرار دارد.


ارسال به تمام نقاط کشور

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و لیست قیمت محصولات مدار بسته به وب سایت ما ، به آدرس www.psscctv.ir مراجعه فرمائید.


دریافت لیست قیمتها پیام به تلگرام:

09355463069

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رجبی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

رجبی
رجبی
آگهی: دوربین وای فای گردان 360درجه
رجبی