برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آموزش پینگ پنگ حرفه ای شرق تهران

آموزش پینگ پنگ در شرق تهران : سالن پینگ پنگ شرق تهران

آموزش پينگ پنگ در شرق تهران : سالن پينگ پنگ شرق تهران

آموزش پینگ پنگ در شرق تهران : سالن پینگ پنگ شرق تهران
آموزش پینگ پنگ در شمال تهران در سالن پینگ پنگ شمال تهران
کلاس های آموزش پینگ پنگ تنیس روی میز تهران در سالن های پینگ پنگ شرق تهران
برای کسب اطلاعات باشگاه های پینگ پنگ شرق تهران و شمال تهران به PINGPONGCLUBS.IR مراجعه کنید
تعدادی از باشگاه های پینگ پنگ شرق تهران و شمال تهران :
باشگاه پینگ پنگ پیام واقع در سید خندان
باشگاه پینگ پنگ مهر تابان در پیروزی
باشگاه پینگ پنگ محلاتی واقع در مینی سیتی
سالن پینگ پنگ سلمان فارسی واقع در تهرانپارس ، میدان پروین ، بلوار پروین
سالن پینگ پنگ صادق زاده باشگاه پینگ پنگ شرق و مرکز تهران
برای علاقمندان تنیس روی میز در شرق تهران و مرکز تهران
به مربیگری بازیکن اسبق ایران و مربی برجسته ی فدراسیون ، محمد بدری کوهی 09128126801 ،
تنها مربی هر دو سبک اروپایی (shake hand) و چینی(pen holder) در ایران
و سایر مربیان مجرب و بازیکنان اسبق (علیرضا اصلانی مربی سرشناس و با تجربه ی تهران که دارای شاگردهای تربیت شده و حرفه ای در سطح پایه در رده بندی های مختلف سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان تهران)
برای علاقمندان تمامی سنین همراه با برنامه بدنسازی تخصصی و برنامه تغذیه
و برگزاری مسابقات هفتگی
و اعزام بازیکنان مستعد به لیگ
در باشگاه های تنیس روی میز و سالن پینگ پنگ شرق تهران و مرکز تهران. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ی 09128126801 یا 09381318007 تماس بگیرید.

این رشته ی مفرح و جذاب برای تقویت هوش ، بینایی ، سیستم عصب و عضله بسیار مفید میباشد و ضد آلزایمر ، افسردگی ، ضد سوختگی پوست ناشی از نور آفتاب و ضد آسیب دیدگی شایع در کلیه ورزش ها هست، آسیب دیدگی هایی از جمله آسیب دیدگی در فوتبال هنگام برخورد شدید زانوها در بازی فوتبال ، برخورد شدید تنه در بسکتبال ، برگشت انگشتان دست در والیبال هنگام دفاع روی تور یا فشار شدید به زانو پس از پرش به زمین بعد از اسپک زدن در والیبال ، برگشت ستون فقرات و جابجایی مهره ها و ایجاد دیسک در ژیمناستیک و ضربات و شوک های شدید در ورزش های رزمی هنگام برخورد شدید دست ها و پاها به طور کلی در این ورزش بی خطر و بی آسیب یعنی پینگ پنگ وجود ندارد.

همچنین جهت خرید راکت مخصوص تنیس روی میز که رویه های مربعی شکل و تخته راکت را جداگانه از ما خریداری میکنید و با چسب مخصوص توسط ما (مربی) چسبانده میشود و اضافه ی آن با تیغ یا قیچی بر روی تخته چوبی بریده میشود در برندهای مختلف کورنیلیو (cornilleau) که رتبه یک لاستیک سازی دنیا ساخت شرکت میشلن (MICHELIN) هست ، یینهه (YINHE) ، ایر (air) ، پالیو (palio) ، سان وی (sunwei) ، استیگا (STIGA) ، یاساکا (YASAKA) و غیره یا خرید روبات پینگ پنگ توپ انداز یا خرید میز پینگ پنگ در تهران میتوانید با شماره 09128126801 یا 09381318007 تماس بگیرید.

در صورت عدم پاسخگویی لطفا اطلاعات خود از قبیل اسم و فامیل ، سن و محل سکونت خود را اس ام اس کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود و اطلاعات باشگاه نزدیک به محل سکونت شما داده شود.

همچنین میتوانید سفارش یا سوال خود را در رابطه با خرید رویه یا چوب راکت تنیس یا دستگاه ربات توپ انداز تنیس با برقراری تماس ( یا در صورت عدم پاسخگویی بدلیل مشغله کاری ) با ارسال تلگرام و پیامک اطلاع دهید تا به شما در رابطه با جزئیات کالا تماس گرفته شود و پس از تحویل کالا درب منزل ، مبلغ را به مامور پست دهید.












کلاس پینگ پنگ شرق تهرانxآموزش پینگ پنگ شرق تهرانxباشگاه پینگ پنگ شرق تهرانxآموزش تنیس روی میز شرق تهرانxکلاس پینگ پنگ در تهرانxرویه راکت پینگ پنگxمربی پینگ پنگxمربی پینگ پنگ تهرانxآموزش پینگ پنگ تهرانxباشگاه پینگ پنگ تهرانxسالن پینگ پنگ تهرانxآدرس سالن های پینگ پنگxآدرس باشگاه های پینگ پنگxآموزش پینگ پنگxسالن پینگ پنگ شرق تهران

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آموزش پینگ پنگ حرفه ای شرق تهران، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

آموزش پینگ پنگ حرفه ای شرق تهران
آموزش پینگ پنگ حرفه ای شرق تهران
آگهی: آموزش پینگ پنگ در شرق تهران : سالن پینگ پنگ شرق تهران
آموزش پینگ پنگ حرفه ای شرق تهران