برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضائی

سوپر اینتالوکس سدل پلاستیکی

سوپر اينتالوكس سدل پلاستيكي

پکینگ سدل رینگ سوپر اینتالوکس پلاستیکی :
حلقه پلاستیکی فوق العاده زینی شکل پلاستیکی به شکل قوس برای خشک کردن در برج های رطوبت گیر

پکینگ زین اسبی پلاستیکی : پکینگ زینی شکل پلاستیکی سوپر اینتالوکس نیز نامیده می شود. شکل آن شبیه زین اسب می باشد . این محصول بر اساس تغییر شکل یافتن پکینگ زین اسبی پلاستیکی ساده بهبود و تغییر شکل یافته است . این لبه صاف دومی را به لبه موج دار تغییر می دهد . این طرح باعث افزایش فضاهای خالی در بین رندوم پکینگ ها و بهبود توزیع مایع و گاز در لایه های پکینگ شده می شود .
علاوه بر این ، پکینگ زین اسبی پلاستیکی سوپر اینتالوکس بسیاری از دهانه های کوچک را در سطح قوس شکل خود اضافه می کند . این نه تنها گردش هوا در داخل و خارج را تقویت می کند بلکه باعث افزایش مجرای عبور مایع نیز می شود .

در مقایسه با پکینگ پلاستیکی راشینگ رینگ ، پکینگ زین اسبی پلاستیکی دارای قدرت بالاتر و عملکرد انتقال جرم بهتر است . زمان نگهداری و ماندگاری مایع طولانی تر از پکینگ زین اسبی ساده پلاستیکی اینتالوکس است . بنابراین ، پکینگ زین اسبی پلاستیکی دارای اثر تفکیک بهتر و بازده انتقال جرم بالاتر است . برای مناسب سازی ، تولید اسید سولفوریک ، تصفیه استخراج روغن موم دار و تصفیه آنیدرید فتالیک مناسب است . برای برج های احیاء در صنایع فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد .

www.packingrezaei.ir

www.packingiran.ir

www.pallring.ir

مهندس رضایی
09370648945
09035953362

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضائی، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ روز پیش به روز شده.

رضائی
رضائی
آگهی: سوپر اینتالوکس سدل پلاستیکی
رضائی