برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیزات نظافتی آیسان صنعت

جارو مرکزی

جارو مركزي

جارو مرکزی
جارو مرکزی پدیده ویژه در صنعت تاسیسات ساختمان، مناسب برای یک واحد مستقل یا تجهیز چند واحد مسکونی با متراژ متعارف لوله گذاری، آپارتمان های مرتفع،کار خانه ها. سالن‌ها، نمایشگاه ها، مساجد، سینما ها، لابراتوارها و برخی صنایع، از مزایای جارومرکزی میتوان به استفاده آسان، مطمئن، بدون صدا در محیط داخلی، عدم تولید گرد و غبار بر خلاف جاروبرقی، قدرت و کیفیت مکندگی فوق العاده با راندمان بالای موتورها، متحرک نبودن سیستم و گنجایش زیاد مخزن زباله نام برد. مهمترین ویژگی این جارو ها طراحی متفاوت بدنه، فیلترهای خاص، برد الکترونیکی کاملا ایزوله و هوشمند و استفاده از عایق های صوتی اختصاصی درقسمت موتورهای سیستم می باشد.
مزیت :
- سیستم مکش مرکزی در مقایسه با جارو های خانگی ارسال کامل هوای آلوده خروجی به یونیت مرکزی در خارج از محوطه زندگی می باشد. این درحالیست که درجارو های خانگی هوای خروجی آلوده به ذرات آلرژی زا و گرد وغبارات میکروسکوپی به ناچار به محیط زندگی بازدم میشوند. همچنین در سیستم مکنده مرکزی به علت فاصله واحد مکنده از محل استفاده, صدای موتور شنیده نمی شود.
- شایان ذکر است در ساختمان های مجهز به سیستم مکنده مرکزی علاوه بر امکان استفاده همزمان چندین واحد از یک دستگاه و صرفه اقتصادی بیشتر, امکان نظافت تمام نقاط ساختمان از قبیل راه پله, انباری, پارکینگ و حتی خودروی شما توسط پریزهای مکنده و یک خرطومی سبک و بلند میسر می گردد.
تلفن تماس :-09106898843 و 34774541-041
ایمیل :Aysansanatco@gmail.com آدرس اینترنتی :www.aysansanatco@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیزات نظافتی آیسان صنعت، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

تجهیزات نظافتی آیسان صنعت
تجهیزات نظافتی آیسان صنعت
آگهی: جارو مرکزی
تجهیزات نظافتی آیسان صنعت