برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24

فروش ولوم کیتاشی و پتانسیومتر جهت کنترل اینورتر

فروش ولوم كيتاشي و پتانسيومتر جهت كنترل اينورتر

فروش مجمعه کامل از ولوم و پتانسیومتر ویشا ، AB آلمان و کیتاشی در رنجهای 1 کیلو اهم ، 5 کیلو اهم ، 10 کیلو اهم جهت کنترل انواع اینورتر به همراه ارائه اطلاعات دقیق و مشخصات کامل هر دستگاه در سایت اتوماسیون 24 به آدرس اینترنتی www.automation24.ir ( با ارسال رایگان به کل ایران )
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24 بزرگ‌ ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی برق صنعتی در ایران ، با گستره‌ای از معتبر ترین ومتنوع ترین برند ها دراین حوزه برای تمامی فعالان در این صنعت ، «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی با کمال اطمینان» را تداعی می‌کند.«ارائه مشاوره قبل از فروش»، «ارسال سریع»،«تضمین اصل بودن کالا» و «ضمانت بهترین قیمت» چهار اصل اولیه است که اتوماسیون 24 از نخستین روز تاسیس سعی نموده به آن پایبند باشد و با رعایت این اصول، هرسال افق های تازه‌ای در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.
یکی از اهداف اساسی فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24 ، ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف ادوات برق صنعتی و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران می باشد، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را فراهم آورد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های تیم مدیریت سایت اتوماسیون24 محسوب می‌شود. این مجموعه با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس ؛ در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.
گستره ای از محصولات در معتبر ترین برندهای صنعت برق شامل:
اشنایدر الکتریک، آتونیکس، LS ، دلتا،لواتو، رعد، فیندر،فراکوه، ETI ،هیوندا،ABB،هیوکی، کیوریتسو،مستچ، شیوا امواج،تبن وسایر شرکت ها مورد اعتماد در این حوزه.


شما می توانید برای ارائه نقطه نظرات و بررسی های تکمیلی قبل از خرید خود به فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24 مراجعه فرمایید و در قسمت های مختلف سایت به تبادل نظر بپردازید.

آدرس : قم - بلوار شهید بهشتی - خیابان 24 متری مطهری - پلاک 19 - فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24
تلفن : 36612678 - 025
www.automation24.ir
info@automation24.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24
آگهی: فروش ولوم کیتاشی و پتانسیومتر جهت کنترل اینورتر
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24