برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت خانه آب

آنتی اسکالانت - آنتی اسکالانت فلوکن

آنتي اسكالانت - آنتي اسكالانت فلوكن

همان طور که می دانید با گذشت زمان به دلیل وجود نمک های محلول در آب ورودی به سیستم RO ، محل های عبور آب از غشا دچار گرفتگی شده و به اصطلاح scaling به وجود می آید. از جمله موادی که روی غشا رسوب می کنند ، می توان به کربنات کلسیم (CaCO₃) ، سولفات کلسیم (CaSO₄) ، سولفات باریم (BaSO₄) ، و سولفات استرونیوم (SrSO₄) اشاره کرد. جهت جلوگیری این رسوبات بر روی ممبرین به آب ورودی به سیستم RO میزان دوز مناسبی آنتی اسکالانت تزریق می شود.
توجه : آیا می دانید که استفاده از آنتی اسکالانت های نامرغوب سبب وارد شدن صدمات غیر قابل جبرانی به ممبرین می شود و همچنین عدم استفاده از این ماده آسیب جدی به ممبران های دستگاه RO زده و موجب کاهش دبی خروجی و همچنین بالا رفتن TDS آب می گردد .
آﻧﺘﯽ اﺳﮑﺎﻻﻧﺖ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ جهت ﮐﻨﺘﺮل رﺳﻮب در ﺗﺼﻔﯿﻪ آب ﺑﺮج ھﺎی ﺧﻨﮏﮐﻨﻨﺪه ، بویلرها و همچنین در ﺻﻨﻌﺖ ﺗﺼﻔﯿﻪ آب ، ﻓﺎﺿﻼب و آب ﺷﯿﺮﯾﻦ ﮐﻦ ها ﺑﮑﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮد.
شرکت خانه آب وارد کننده آنتی اسکالانت مدل فلوکن ، IP و اویستا با بهترین کیفیت و قیمت میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت خانه آب www.khanehab.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 88340826-88320167(سه خط) تماس حاصل فرمایید./

آنتی اسکالانت , آنتی اسکالانت فلوکن , آنتی اسکالانت چیست , آنتی اسکالانت avista , قیمت آنتی اسکالانت , مواد ضد رسوب ممبران , آنتی اسکالانت نالکو , فرمول آنتی اسکالانت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت خانه آب، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ روز پیش به روز شده.

شرکت خانه آب
  • تهران، تهران- خ سمیه-چهارراه بهار- نرسیده به مفتح -پ6
  • 021 8834 0826
شرکت خانه آب
آگهی: آنتی اسکالانت - آنتی اسکالانت فلوکن
شرکت خانه آب