برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
طرح منظر آریا

آبنما آبنمای حبابی بابل وال حباب دار نسل تازه آبنما

آبنما آبنماي حبابي بابل وال حباب دار نسل تازه آبنما

حباب نما آبنمای شیشه ای آبنمای حبابی ساخت آبنمای حبابی در کشور
سازنده انحصاری آبنمای حبابی و آبنمای شیشه ای در ایران
دیواری از حباب در آبنمای حبابی و بابل وال های حباب دار
تعریفی کوتاه و مختصر برای نسل جدید آبنمای حبابی فضای داخلی
آبنما حبابی یک سیستم آبنما با کمترین نیاز نگهداری می باشد،تصویر مورد مشاهده شما در حباب نما یا آبنمای حبابی ذرات معلق حباب می باشند که در سطحی از آب با حرکات نامنظم و برخورد به موانع طراحی شده در حال نوسان می باشند. در مقایسه با آبنمای شیشه ای آبنمای حبابی گزینه ای بسیار مناسب جهت استفاده در فضاهای با ضخامت کم میباشد.حباب نما بابل وال و دیوار حبابی می تواند ایجاد کننده تصاویر زیبایی بر روی دیوار شما باشد.جنس آبنمای حبابی بر خلاف آبنمای شیشه ای از جنس شیشه نبوده و از مقاومت بالایی برخوردار است.همچنین در مقایسه با آبنما شیشه ای آبنمای حبابی دارای تماس مستقیم با آب نمی باشد و گزینه ای بسیار مناسب برای فضاهایی که نیاز به عدم تماس مستقیم با آب دارند می باشد.
یک تصویر بصری فوق العاده با قابلیت کنترل ذرات حباب به همراه نورپردازی منحصر به فرد ارمغان شما از خرید آبنمای حبابی می باشد.
آبنما حبابی گزینه مناسبی جهت استفاده در فضاهای کم سر و صدا دفاتر اداری،فضاهای مسکونی،مراکز درمانی،مراکز ورزشی،لابی مجتمع ها و... می باشد
در سیستم حباب نما یا دیواره حبابی نورپردازی منحصر به فرد و جریانات حباب در سیکل بسته نظر هر مخاطبی را جلب خواهد کرد. آبنمای حبابی در طرح های لاین و ورتکس قابل ارائه می باشد.در آبنما حبابی لاین ذرات حباب در لاین های مشخص حرکت می کنند.
در آبنمای حبابی به صورت ریتمیک جریان حباب ها نیز علاوه بر نورپردازی در کنترل شما خواهد بود و سناریو هایی بسیار زیبایی را برای این آبنما می توانید تعریف کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و ملاحظه تصاویر پروژه های اجرایی آبنما حبابی و آبنمای شیشه ای با شماره های تماس شرکت طرح منظرآریا 02188172045 و +982188419727 تماس حاصل فرمایید و یا از سایت رسمی شرکت دیدن فرماییدWWW.TM-ARIA.COM

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

طرح منظر آریا، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

طرح منظر آریا
طرح منظر آریا
آگهی: آبنما آبنمای حبابی بابل وال حباب دار نسل تازه آبنما
طرح منظر آریا