برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سامان تهویه ایرانیان

عایق حرارتی برودتی

عايق حرارتي برودتي

عایقهای الاستومریک سلول بسته ، برای اولین بار 50 سال قبل به بازار تاسیسات معرفی شدند. این فومهای الاستومریک سلول بسته ، تجربه موفقی به عنوان عایقهای حرارتی و برودتی در صنعت تاسیسات مکانیکی داشته اند. از آنجایی که این نوع عایقها ، برتریهای زیادی نسبت به عایقهای پشم شیشه دارند ، امروزه به صورت عمده در صنعت تاسیسات مکانیکی استفاده می شوند. عایقهای سلول بسته الاستومریک سطح خارجی نرم و بادوامی دارند که در مقابل انباشت آلودگی و رطوبت مقاوم هستند ؛ بنابراین باعث مقابله با رشد عوامل بیماریزا و قارچی می شوند. همچنین به دلیل سطح مقاومی که عایقهای الاستومریک دارند ، در مقایسه با عایقهای پشم شیشه دارای مقاومت بیشتری از نظر سوراخ شدن هستند.
عایقهای الاستومریک STI Flex حتی اگر سوراخ هم بشوند ، عایق آسیب دیده در مقابل جذب رطوبت و رشد قارچها مقاوم است. عایقهای سلول بسته نیاز به مانع برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ندارند زیرا ساختار سلول بسته آنها اصولا آب را به خود جذب نمی کنند. همچنین ، در صورت نیاز به مقابله بیشتر با رشد قارچ ، این عایقها به سادگی تمیز می شوند. عایقهای سلول بسته به دلیل صلبیت در مقابل فشار مقاومترند ؛ بنابراین خاصیت عایق بودن خود را نسبت به عایقهای پشم شیشه در مقابل فشار بیشتر حفظ می کنند. عایقهای الاستومریک STI Flex از سلولهای بسته تشکیل شده است که در فضای بسته سلولها گاز پر شده است. این سلولهای غیرمتصل ، در مقابل رطوبت و فشار مقاومترند و ضریب انتقال حرارت پائین تری دارند. از دیگر خواص این عایقها ، عدم وجود گازهای CFC , HCFC در ساختار آنها می باشد.
این نوع عایقها ، مقاومت بالایی در مقابل انتشار بخار آب دارند. به طوری که مقدار آب جذب شده توسط این نوع عایقها در طی مدت 28 روز فقط 9/0 درصد وزن آنهاست. در واقع مقدار جذب آب عایقهای بل فلکس نسبت به عایقهای سنتی نظیر پشم شیشه 10000 برابر کمتر است ؛ و نکته جالب در مورد عایقهای سنتی مانند پشم شیشه اینکه به ازای هر یک درصد جذب آب ، هفت درصد از ارزش ضریب انتفال حرارت آنها کاسته خواهد شد. دامنه عملکرد دمایی گسترده این نوع عایقها باعث استفاده گسترده از عایقهای الاستومریک در صنعت تاسیسات مکانیکی شده است.
عایقهای الاستومریک STI Flex ، غیررشته ای و غیر متخلل هستند. این بدان معناست که هیچ گونه ذرات مضری در حین عملکرد و نصب عایق ، از آنها جدا نخواهد شد و در محیط پراکنده نمی شود. ضمنا هیچ گونه ابزار خاصی برای نصب آنها احتیاج نیست. همچنین می توان برای زیبایی بیشتر ، در مکانهایی که این عایقها در معرض دید قرار دارند ، آنها را رنگ کرد. ضمنا ، فرایند نصب عایقهای الاستومریک STI Flex بسیار سریع و تمیز است.
عایقهای الاستومریک STI Flex جهت استفاده در فضاهای داخلی نیاز به هیچ گونه پوششی ندارند ؛ اما جهت استفاده در فضاهای خارجی توصیه می گردد از یک لایه پوشش خارجی نظیر آلومینیوم جهت حفاظت در مقابل عوامل جوی و ضربات مکانیکی استفاده شود. این لایه آلومینیومی عایق- که توسط یک لایه پلیمری تقویت شده است- می تواند با ضخامتهای 100 ، 230 و 400 میکرون باشد. در برخی از پروژه های تاسیساتی جهت حفاظت بیشتر عایق ، از ورقهای آلومینیومی با ضخامتهای 500 و 700 میکرون و یا 1 میلیمتر به صورت جداگانه جهت پوشش عایق استفاده می شود.
ضمنا ، عایقهای رولی به صورت پشت چسبدار نیز ارائه می گردند. در این نوع یک لایه چسب مسلح نخدار ، به قسمت پشتی عایق متصل شده و برای چسباندن عایق به سطح ، کافی است لایه کاغذی چسب را جدا کرده و عایق را به سطح مورد نظر بچسبانیم. این محصول نهایت سادگی در نصب را به دنبال داشته و موجب صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی می گردد.
شرکت اس تی آی در سال 1387 با هدف بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس گردیده و در همین راستا اقدام به واردات و تامین عایق های الاستومریک EPDM ، کانال های از پیش عایق شده PIR و Phenolic نموده است.
عایق های الاستومریک EPDM جایگزین عایق های سنتی از جمله: پشم شیشه ، پشم سنگ به همراه مل و ماستیک می باشند و کانال های از پیش عایق شده PIR جایگزین کانال های گالوانیزه هستند.
همچنین این شرکت با اعزام گروه های آموزش دیده و مجرب جهت اجرای عایق های الاستومریک و کانال های از پیش عایق شده PIR توانسته رضایت کارفرمایان محترم را جلب نماید.
این شرکت در حال حاضر نماینده دو شرکت تایوانی و هنگ کنگی بوده و دارای دفتر بازرگانی در کشور هنگ کنگ می باشد.محصولات این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی و داخلی بوده و تامین کننده بسیاری از پروژهای بزرگ کشور نظیر فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ، پروژه وردآورد بیمه سینا ، بانک صادارت ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) ، پارک فناوری پردیس ، دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاههای

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سامان تهویه ایرانیان، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت سامان تهویه ایرانیان
  • تهران، آدرس : تهران، سعادت آباد، ضلع غربی میدان سرو، ساختمان سروناز، طبقه هفتم، واحد 31
  • 021 2208 3331
شرکت سامان تهویه ایرانیان
آگهی: عایق حرارتی برودتی
شرکت سامان تهویه ایرانیان