برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه نماسازی سیب خاص - جعفری

ضد آب ضدشوره کردن سنگ آجر- پاک کردن شوره دوغاب آجر سنگ

ضد آب ضدشوره كردن سنگ آجر- پاك كردن شوره دوغاب آجر سنگ

سفیدک و شوره از آسیب های رایج نماهای آجر و سنگی می باشد . علت اصلی وقوع آن به میزان بالای سولفات های مختلف باز می گردد و در زمانی در مجاورت باران یا رطوبت قرار می گیرد به صورت شوره روی سطح نما ظاهر می شود.

این سفیدک و شوره سطح نما را دائما مرطوب نگه داشته و باعث رشد کپک های سبز رنگ می گردند. که به غیر از ظاهر نامناسب موجب از بین رفتن تدریجی آجر یا سنگ می گردد. برای از بین بردن این شوره روش های علمی و صنعتی زیادی وجود دارد ولی در مقیاس کوچکتر نیز روش های سریع و کاربردی وجود دارد که در این جا توضیح داده می شود:

بهترین و سریعترین روش از بین بردن این نوع شوره، استفاده از مواد شوینده نانویی می باشد.

روش استفاده به این صورت می باشد که :
در صورتیکه سطح دوغاب دارد مواد را بصورت خالص و در صورتیکه شوره و سفیدک دارید، مواد را با ترکیب 2 تا 3 برابر با آب مخلوط و با قلم روی سطح کار زده می شود و بعد 2 یا 3 دقیقه سطح شسته می شود (سطح دوغابی 20 دقیقه). به این ترتیب شوره و دوغاب روی آجر کاملا پاک و تمیز می شود.

حال برای اینکه دوباره این اتفاق (شوره) نیفتد باید از مواد ضدآب کننده نانویی استفاده کرد. این مواد باعث عدم جذب آب یا رطوبت توسط سطوح شده و به همین علت سطح همیشه تمیز می ماند.

در این روش مواد نانو با پیستوله یا قلم روی آجر اجرا میشود.

محصول اول: این مواد کاملا بی رنگ بوده و بعد از اجرا داخل سطح نفوذ میکند. از خصوصیات این محصول ضدآب کردن نما، عدم جذب کثیفی، قابلیت تنفس، جلوگیری از ایجاد قارچ و کپک روی نما، عمر بسیار بالا و مقاومت دادن به آن می باشد

محصول دوم: این مواد نیمه براق می باشد و بعد از اجرا، یک لایه نازک چند میکرونی روی کار ایجاد می شود. خصوصیات این محصول مشابه محصول اول می باشد. قابلیت تنفس ندارد.

محصول سوم: این مواد بصورت کاملا براق و شفاف می باشد و بعد از اجرا روی کار قابل لمس هستند. این محصول نیز سطح روی کار را کاملا عایق و ضد آب میکند..

ضمنا با اجرای مواد نانو بر روی سنگ یا آجر نما از نفوذ آب باران یا شستشو به درون سطح نما جلوگیری میگردد و بدین ترتیب آجر و سنگ کیفیت و اصالت خود را حفظ مینماید.

با توجه تنوع زیادمحصولات، جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره 09127650471 تماس بگیرید

تلگرام. واتساپ نیز به همین شماره می باشد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه نماسازی سیب خاص - جعفری، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۹ ماه پیش به روز شده.

گروه نماسازی سیب خاص - جعفری
گروه نماسازی سیب خاص - جعفری
آگهی: ضد آب ضدشوره کردن سنگ آجر- پاک کردن شوره دوغاب آجر سنگ
گروه نماسازی سیب خاص - جعفری