برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مسعود نوری

فروش سانترال ، تلفن بی سیم ، فاکس پاناسونیک

فروش سانترال ، تلفن بي سيم ، فاكس پاناسونيك

پاناسونیک به عنوان یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات مخابراتی در جهان به شمار می آید و توانسته است جایگاه خود را در بازار ایران بدست بیاورد. پاناسونیک با ارائه انواع سانترال از قبیل سانترال کم ظرفیت برای شرکت های کوچک و سانترال پرظرفیت برای شرکت های بززگ توانسته تمام نیاز های کاربران را برآورده کند .
با استفاده از سانترال هر قسمت به صورت مجزا می تواند از خط شهری استفاده کند و به راحتی خط تماس گیرنده را به هر قسمت وصل کند و یا در انتظار (Hold) قرار دهد . از دیگر قابلیت های سانترال می توان به اپراتور گویا ، درب بازکن ، اتصال به آمپلی فایر ، شماره انداز (CID) بوده و همچنین با استفاده از مراکز سانترال می توان دسترسی های متفاوتی برای داخلی ها تعریف کرد . از جمله صفربند ، کد بند ، شماره بند و یا اینکه برای یک داخلی تمام خطوط شهری بسته باشد ، اما بتواند با یک تعداد شماره خاص تماس بگیرد .
پاناسونیک نیز با تولید فاکس در دو نوع معمولی و لیزری توانسته پاسخگوی نیازهای کارمندان در ادارات و سازمان ها باشد. با استفاده از فاکس های 4 کاره(لیزری) می توانید فاکس را در شبکه قرار دهید تا همه از پرینتر و فاکس آن بتوانند استفاده کنند.
تلفن بی سیم پاناسونیک با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی ، سه گوشی و چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی ، قابلیت ارسال و دریافت SMS ، نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID) و بسیاری قابلیت های دیگر پاسخگوی نیاز شما می باشد .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مسعود نوری، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ هفته پیش به روز شده.

مسعود نوری
مسعود نوری
آگهی: فروش سانترال ، تلفن بی سیم ، فاکس پاناسونیک
مسعود نوری