برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
واپایش

فروش رله محافظ موتور اشنایدر (SAMWHA)

فروش رله محافظ موتور اشنايدر (SAMWHA)

فروش انواع رله های محافظ موتور (EOCR) اشنایدر (SAMWHA) درانواع تک فاز و سه فاز، دیجیتال و آنالوگ در رنج های جریانی A(0.5-60 ) با CT داخلی و امکان اتصال CT خارجی .


شرکت واپایش نماینده فروش و خدمات پس از فروش رله های محافظ موتور اشنایدر (EOCR) می باشد.این محصول در دو مدل دیجیتال و آنالوگ ساخته می شود و بسته به قیمت دارای امکانات متنوعی می باشد.


این رله ها براساس اصول اولیه اندازه گیری جریان در مدار طراحی شده اند و دارای یک ترانس جریان داخلی می باشند که دائما جریان ورودی به موتور را اندازه گیری می کند و خطا های ناشی از اضافه جریان ، عدم تقارون فاز ، جابه جایی فاز ، قطعی فاز ، قفل شدن موتور ، اتصال کوتاه ، اتصال زمین ، کاهش جریان و .... پوشش می دهد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن کاهش حجم قطعات مصرفی داخل تابلو را به همراه خواهد داشت .

از EOCR دربخش های مختلف صنعت مانند کمپرسورهای صنعتی ، بوستر پمپ ، صنایع خودروسازی و به طور کل در اکثر تابلو های برق کنترل دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود .



شرکت Samwha EOCR Ltd بزرگترین تولید کننده رله های محافظ موتور در کشور کره جنوبی است که درسال 1981 تأسیس شده و در سال 2001 باهدف گسترش این صنعت جهانی باشرکت Schneider ادغام شد . هدف اصلی این شرکت تولید تجهیزات متنوع و با کیفت برای حفاظت از الکتروموتور ها است.



شما میتوانید جهت مشاوره رایگان در انتخاب بهترین و اقتصادی ترین محصول نسبت به پروژه مربوطه با این شرکت تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز کارشناسان این شرکت توانایی اجرای پروژه های مربوطه را نیز دارا می باشند.
شرکت واپایش آمادگی همکاری با همکاران تابلو ساز را خواهد داشت.



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رله ها و دریافت کاتالوگ به وب سایت شرکت www.vapayesh.com مراجعه فرمایید.


شماره تماس : 66557640
شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

واپایش، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

واپایش
واپایش
آگهی: فروش رله محافظ موتور اشنایدر (SAMWHA)
واپایش