برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تستر عایق ( میگر) MIR-202

تستر عايق ( ميگر) MIR-202

تستر عایق ( میگر) MIR-202
MIR-202 دستگاهی دیجیتال برای اندازه گیری مقاومت الکتریکی عایق است که به نام مگااهم متر یا تستر ولتاژ بالای مقاومت نیز شناخته می شود. این دستگاه علاوه بر قابلیت ذخیره سازی اطلاعات، دسترسی به داده ها، الارم ، اندازه گیری شاخص پولاریزاسیون برای ولتاژ DC و خاموش شدن خودکار قابلیت های فراوان دیگری نیز داردد که ان را به محصولی کاربردی تبدیل کرده است. این دستگاه به صورت گسترده در مهندسی برق، پست های برق و نیروگاه ها، نصب و راه اندازی کارخانجات و غیرهه مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از ان می توان به سادگی میزان مقاومت عایقی کابل ها، ترانس ها، الکتروموتورها، ژنراتورها و غیره را اندازه گیری نمود.
ویژگی ها:
• رزولوشن و دقت بالا
• کاربری اسان و مناسب
• اندازه گیری پایدار
• نور پس زمینه
• نمایش داده های قبلی تا 500 دسته

-------------------------------- محصولات مشابه-----------------------------
تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3125 دارای صفحه نمایش بزرگ دیجیتال با نشانگر نمودار نواری شکل همراه با نور پس زمینه می باشد .این دستگاه شامل تابع اندازه گیری است و دارای قابلیت خاموش شدن خودکار و چک کردن باتری می باشد . شرکت بهروز وارد کننده ،تامین کننده ،مرکز خرید و فروش فوق العاده ترین تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3125 در ایران میباشدکه برای افزایش اعتبار خود و رضایتمندی بیشتر مشتریان ارایه با کیفیت ترین و دقیق ترین محصولات با نازلترین قیمت ها در کمترین زمان ممکن را وظیفه خود می داند.

تستر عایق کابل یا به اصطلاح میگیر دستگاهی است بسیار پر کاربرد به منظور اندازه گیری مقاومت عایق است.ارائه انواع میگر ،مگا اهم متر ، مگا اهم تستر ، تستر عایق سیم و کابل،تست مقاومت عایق از طریق بازرگانی بین المللی بهروز در سرتاسر ایران صورت میگیرد.هدف ما بر آنست تا تستر عایق ارزان ،باکیفیت و با بالاترین کارایی را در اختیار مشتریان قرار دهد.برای اطلاع از قیمت انواع تستر مقاومت عایق،مشخصات فنی هر یک و نحوه خرید و فروش محصولات می توانید با ما تماس بگیرید.
مشخصات فنی دستگاه تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3125 :
اندازه گیری طیف گسترده ای از 500V تا 5000V و تا 1000GΩ.
ایمنی استاندارد IEC 61،010-1 CAT.III 600V
اندازه گیری شاخص قطبی شدن (PI).
تابع ولتاژ خروجی هشدار دهنده


نام های دیگر دستگاه :
ارت سنج ، مقاومت زمین سنج ، ارت سنج کلمپی ، میگر ، تستر چاه ارت ، تستر مقاومت عایقی ، تستر عایق مقاومتی
مناسبترین قیمت را ازما بخواهید

-------------------------------- محصولات مشابه-----------------------------
تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3126 :
Kyoritsu High Voltage Insulation Tester 3126
تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3126 دارای صفحه نمایش دیجیتال گرافیکی ، حافظه و ثبت کننده می باشد .از دیگر برجستگی های تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3126 اندازه گیری ظرفیت خازن و جریان نشتی ، اندازه گیری ولتاژ و فرکانس است که این دستگاه را از دستگاه های موجود در بازار مجزا می نماید . بهترین و ارزانترین قیمت انواع تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو در انحصار شرکت بهروز است که در حال حاضر جزو بهترین و برترین مرکز های خرید و فروش ایران و خاور میانه میباشد.همچنین این شرکت برای رضایت بیشتر خریداران محترم نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا دقیق ترین و با کیفیت ترین محصولات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهد.

تستر عایق کابل یا به اصطلاح میگیر دستگاهی است بسیار پر کاربرد به منظور اندازه گیری مقاومت عایق است.ارائه انواع میگر ،مگا اهم متر ، مگا اهم تستر ، تستر عایق سیم و کابل،تست مقاومت عایق از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی بین المللی بهروز در سرتاسر ایران صورت میگیرد.هدف ما بر آنست تا تستر عایق ارزان ،باکیفیت و با بالاترین کارایی به صورت خرید اینترنتی ، فروش اینترنتی در اختیار مشتریان قرار دهد.برای اطلاع از قیمت انواع تستر مقاومت عایق،مشخصات فنی هر یک و نحوه خرید و فروش محصولات می توانید با ما تماس بگیرید.

تستر عایق ولتاژ بالا کیوریتسو Kyoritsu 3126:
تست ولتاژ تا 12 کیلو ولت ، مقاومت تا 35TΩ ،
اتصال کوتاه با جریان بیشتر از 5 میلی امپر
دارای فیلتر
-------------------------------- محصولات مشابه-----------------------------
دستگاه تستر مقاومت عایق ، میگر IT811/811A/811B دستگاهی است که قادر به اندازه گیری میزان ولتاژ و مقاومت بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.
تستر عایق کابل یا به اصطلاح میگیر دستگاهی است بسیار پر کاربرد به منظور اندازه گیری مقاومت عایق است.ارائه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز
اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز
آگهی: تستر عایق ( میگر) MIR-202
اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز