برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24

تایمر ثانیه فانوس

تايمر ثانيه فانوس

تایمر ثانیه فانوس :
تایمر (رله زمانی) برای سنجش زمان پس از وصل ولتاژ تغذیه به تایمر می باشد . به این صورت که با وصل ولتاژ تغذیه به ترمینال های A و B زمان سنجی توسط تایمر آغاز می شود
این تایمر در رنج های 15 ثانیه،30 ثانیه، 60ثانیه،5 دقیقه، 15 دقیقه، 30 دقیقه،60 دقیقه و 120 دقیقه موجود می باشد
تایمر:
تایمر یک قطعه کنترلی می باشد که یک سیگنال ورودی دریافت نموده و پس از گذشتن یک زمان تاخیر(که از پیش تعیین شده است) یک سیگنال خروجی ارائه می دهد. از تایمر در فرآیندهای متنوعی در ماشین ها و نیز خطوط تولید استفاده می شود.
یک تایمر یک نوع خاص از ساعت است که برای اندازه گیری دوره های زمانی مختلف به کار می رود. از نظر عمکلردی تایمرها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. دسته ی اول تایمرها آنهایی هستند که شمارش واحدهای زمانی آنها از صفر شروع می شود و به سمت عدد بزرگتر می رود که به این تایمرها اصطلاحاً stopwatch گفته می­شود. دسته دوم آنهایی هستد که از یک نقطه مشخص زمانی به سمت صفر شمارش می کنند.
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24 www.automation24.ir با ارسال رایگان محصولات در زمینه برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی و لوازم اندازه گیری به تمام نقاط کشور 24 ساعته در خدمت شماست.
شما می توانید برای خرید این محصول و همچنین ارائه نقطه نظرات و بررسی های تکمیلی قبل از خرید خود به فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24 مراجعه فرمایید و در قسمت های مختلف سایت به تبادل نظر بپردازید.
آدرس : قم - بلوار شهید بهشتی - خیابان 24 متری مطهری - پلاک 19 - فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24
تلفن : 36612678 - 025
www.automation24.ir
info@automation24.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24
آگهی: تایمر ثانیه فانوس
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون 24