برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد زمانی

پیچ جوشی استیل 🔩🔧🔨 بهنام

پيچ جوشي استيل 🔩🔧🔨 بهنام

فروش پیچ های جوشی استیل و استوانه ای چهارسو استیل ۰۹۱۲۴۴۹۱۹۴۰

پیچ جوشی استیل

۱۰×۴ ۱۲×۴ ۱۶×۴ ۲۰×۴ ۲۵×۴
۱۰×۵ ۱۲×۵ ۱۶×۵ ۲۰×۵ ۲۵×۵
۱۰×۶ ۱۲×۶ ۱۶×۶ ۲۰×۶ ۲۵×۶

پیچ استوانه ای چهارسو

۶×۴ ۸×۴ ۱۰×۴ ۱۲×۴
۸×۵ ۱۰×۵ ۱۲×۵ ۱۶×۵
۸×۶ ۱۰×۶ ۱۲×۶ ۱۶×۶

پیچ جوشی دسته ای از پیچ های صنعتی می باشد که در متریال های مختلف آهنی، مسی، آلومینیومی و استیل تولید و با دنده های نوع میلیمتر عرضه می شود. پیچ جوشی توسط تفنگ های خاصی بسته شده و بعنوان قطعه ای بیرونی داخل قطعه کار شده و در مرحله اتصال گرم شده و با قطعه کار جوش می خورد و بدین ترتیب سبب اتصال سطوح فلزی می شود.

مشخصات فنی پیچ جوشی
پیچ جوشی در صنایع مختلفی من جمله صنایع اتوماسیون، صنایع دریایی، صنایع هوایی و ماشین سازی مورد استفاده قرار می گیرد. پیچ جوشی دارای سرعت اتصال بسیار بالایی می باشد و از این نظر نسبت به روش های دیگر اتصال دائمی سطوح فلزی دارای ارجعیت می باشد. استفاده از پیچ جوشی دارای مزایای مختلفی بوده و سبب کاهش هزینه های اتصال نیز می شود. جنس پیچ جوشی بر خلاف پیچ های دیگر صنعتی که بر حسب میزان و نوع بار وارده انتخاب می شدند بر حسب جنس فلط قطعه کار انتخاب می شود چرا که می بایست در مجموع و پس از جوش بعنوان بخشی از قطعه کار عمل کرده و انتخاب جنس نا مناسب سبب جلوگیری از اتصال صحیح پیچ جوشی می شود.

همچنین این فروشگاه قادر است نیاز های صنعت کشور در زمینه تولید پیچ و مهره های خاص مطابق با متریال های درخواستی را تولید وبه صنعتگران کشور عرضه نماید.

درصورت تمایل به همکاری نمونه و استعلام قیمت نیز ارسال میگردد.


همراه : 09124491940 زمانی

www.behnam-bolt.ir

ارسال به تمام نقاط ایران .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد زمانی، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ هفته پیش به روز شده.

محمد زمانی
محمد زمانی
آگهی: پیچ جوشی استیل 🔩🔧🔨 بهنام
محمد زمانی